Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChernov, D.-
dc.contributor.authorChernova, N.-
dc.contributor.authorЧернов, Д.М.-
dc.contributor.authorЧернова, Н.С.-
dc.date.accessioned2024-05-27T16:09:39Z-
dc.date.available2024-05-27T16:09:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifierUDC 331.101.386-
dc.identifierJEL classification: J330; M540; O150-
dc.identifier.citationChernov D. Shaping of a new motivational paradigm taking into account the peculiarities of the modern socio-economic formation / D. Chernov, N. Chernova // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. Одеса : Одеський національний економічний університет. – 2023. – № 3-4 (86-87). – С. 99-107.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17659-
dc.description.abstractThe article considers current directions for improving of activity efficiency of modern enterprises and organizations due to the formation of a new motivational paradigm. The purpose of article is research and economic substantiation of the possibility improving the economic condition of enterprises in the transport and foreign transport (commercial) sector due to the formation and improvement of a new motivational paradigm. Research methodology involves the use of the following general scientific methods: empirical research (comparison, observation); theoretical research (ascending from the abstract to the concrete); general scientific methods (abstraction and concretization, analysis and synthesis, induction and deduction, analogy), etc. The relevance of the solution to the scientific problem defined in the article is that in the conditions of modern socio economic formation, increasing requirements for the modern enterprises efficiency and competitiveness, limited funds, enterprises are required to improve productivity and employees motivation, maximum involvement their potential for production activity. The research results are as follows: indicators of monitoring the state of new motivational paradigm of enterprises and organizations of the commercial and non-commercial sector of national economy are determined, which reflect the market potential of such enterprises, taking into account the demands of modern socio-economic formation, in harmonization conditions of key directions of activity of the main industries of Ukrainian national economy to the world economic formations. The originality and practical value of the research lies in the fact that the article systematizes the key indicators of the new motivational paradigm, which precisely take into account the peculiarities of modern socio economic formation. The conclusions of the study are as follows: it is substantiated and revealed that the research and formation of a new motivational paradigm, taking into account the peculiarities of modern socio-economic formation, will allow improving the economic condition of enterprises with minimal expenditure of resources, their competitiveness through increasing the interest of workers in the final result and saturation of production process with meaningful work.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальні напрямки покращення ефективності діяльності сучасних підприємств та організацій за рахунок формування нової мотиваційної парадигми. Метою статті є дослідження та економічне обґрунтування можливості покращення економічного стану підприємств транспортного та зовнішньотранспортного (комерційного) сектору за рахунок формування та вдосконалення нової мотиваційної парадигми. Методологія дослідження передбачає використання таких загальнонаукових методів: емпіричного дослідження (порівняння, спостереження); теоретичного дослідження (сходження від абстрактного до конкретного); загальнонаукових методів (абстрагування й конкретизація, аналіз та синтез, індукція та дедукція, аналогія) та ін. Актуальність вирішення наукової проблеми, що визначена у статті, полягає в тому, що в умовах сучасної соціально-економічної формації, підвищення вимог до ефективності та конкурентоспроможності сучасних підприємств, обмежених коштів, до підприємств пред’являються вимоги щодо покращення продуктивності та вмотивованості співробітників, максимальне залучення їх потенціалу до виробничої діяльності. Результати дослідження наступні: визначено показники моніторингу стану нової мотиваційної парадигми підприємств та організацій комерційного та некомерційного сектору національної економіки, що віддзеркалюють ринковий потенціал таких підприємств з урахуванням запитів сучасної соціально-економічної формації, в умовах гармонізації ключових напрямів діяльності основних галузей національної економіки України до світової економічної формації. Оригінальність і практична цінність дослідження полягає в тому, що у статті систематизовано ключові показники нової мотиваційної парадигми, які враховують особливості сучасної соціально-економічної формації. Висновки дослідження наступні: обґрунтовано та розкрито, що дослідження та формування нової мотиваційної парадигми з урахуванням особливостей сучасної соціально-економічної формації дозволить з мінімальними витратами ресурсів покращити економічний стан підприємств, їх конкурентоспроможність через підвищення зацікавленості робітників в кінцевому результаті та насиченістю виробничого процесу внутрішньозмістовною працею.-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectmotivational paradigmen_US
dc.subjectpersonnel of the organizationen_US
dc.subjectimprovement of personnel potentialen_US
dc.subjectsocio-economic formationen_US
dc.subjectefficiency of enterprises activityen_US
dc.subjectprime costen_US
dc.subjectcompetitiveness of enterprisesen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjectмотиваційна парадигмаen_US
dc.subjectперсонал організаціїen_US
dc.subjectвдосконалення кадрового потенціалуen_US
dc.subjectсоціально-економічна формаціяen_US
dc.subjectефективність діяльності підприємствen_US
dc.subjectсобівартістьen_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємствen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.titleShaping of a new motivational paradigm taking into account the peculiarities of the modern socio-economic formationen_US
dc.title.alternativeФормування нової мотиваційної парадигми з урахуванням особливостей сучасної соціально-економічної формаціїen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33987/vsed.3-4(86-87).2023.99-107-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0000-8349-7187-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-8461-498X-
Розташовується у зібраннях:Випуск 3-4, № 86-87

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
99-107.pdf677,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.