Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКопитко, Т.С.-
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorKopytko, T.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2024-06-04T11:40:09Z-
dc.date.available2024-06-04T11:40:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКопитко Т.С. Принципи ведення рекламної діяльності в інтернеті / Т.С. Копитко, О.В. Шикіна, // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених (Одеса, 13 жовтня 2023 р.). Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 216-217.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17692-
dc.description.abstractУ тезах розглядаються основні принципи ведення рекламної діяльності в інтернеті. Аналізуються ключові елементи ефективної онлайн-реклами, включаючи таргетинг, використання соціальних мереж, контекстну рекламу та контент-маркетинг. Особлива увага приділяється стратегіям залучення та утримання аудиторії, вимірюванню ефективності рекламних кампаній та ролі аналітичних інструментів у оптимізації рекламної діяльності. Також розглядаються сучасні тенденції та інноваційні підходи у цифровому маркетингу, що дозволяють підвищити конкурентоспроможність бізнесу в умовах динамічного розвитку інтернет-середовища.en_US
dc.description.abstractTheses examine the main principles of conducting advertising activities on the Internet. The key elements of effective online advertising are analyzed, including targeting, the use of social networks, contextual advertising and content marketing. Special attention is paid to strategies for attracting and retaining the audience, measuring the effectiveness of advertising campaigns and the role of analytical tools in optimizing advertising activities. Modern trends and innovative approaches in digital marketing, which allow to increase the competitiveness of business in the conditions of dynamic development of the Internet environment, are also considered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінтернет-рекламаen_US
dc.subjectонлайн-рекламаen_US
dc.subjectтаргетингen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectконтекстна рекламаen_US
dc.subjectInternet advertisingen_US
dc.subjectonline advertisingen_US
dc.subjecttargetingen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectcontextual advertisingen_US
dc.titleПринципи ведення рекламної діяльності в інтернетіen_US
dc.title.alternativePrinciples of conducting advertising activities on the Interneten_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.