Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17707
Назва: Індивідуально-психологічні особливості емпатичної особистості
Інші назви: Individual features of children's readiness for school education
Автори: Романова, О.А.
Бібліографічний опис: Романова О.А. Iндивiдуально-психологiчнi особливостi емпатичних осiб: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Олександра Андрiївна Романова; наук. кер. О. Г. Бабчук . - ОНЕУ, 2024. - 66 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: молодший підлітковий вік
емпатія
емоційна спрямованість
структура емпатії
емпатійна поведінка
younger adolescence
empathy
emotional orientation
structure of empathy
empathic behavior
Короткий огляд (реферат): Випускна кваліфікаційна робота складається з двох розділів. У роботі розглянуто індивідуально-психологічні особливості розвитку емпатії у дітей молодшого підліткового віку, проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення проблеми виникнення та особливостей емпатії, охарактеризовано властивості осіб з емпатичними здібностями та досліджено структуру емпатії. У емпіричному дослідженні було виявлено, що прояви емпатії у дівчат і хлопців не такі поширені, як хотілося б. Діти спочатку створюють емоційну ситуацію, яка намагається вирішити проблему, але спроби безуспішні, і все в кінцевому підсумку призводить до більшого розвитку конфлікту, що вимагає втручання дорослого. Було запропоновано корекційну програму з розвитку емпатії у молодших підлітків.
The graduation thesis consists of two sections. The work examines the individual and psychological features of the development of empathy in children of younger adolescence, analyzes the theoretical and methodological approaches to the study of the problem of emergence and features of empathy, characterizes the properties of people with empathic abilities, and investigates the structure of empathy. The empirical study revealed the results of its own study of individual characteristics of children's readiness to enter school, which indicate that 72% of the studied children showed a sufficient level of readiness for successful entry into educational activities, and 28% showed an insufficient level. Recommendations for parents regarding the development of the psychological readiness of older preschoolers for educational activities are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Romanova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024Romanova1.pdf3,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Романова.pdf387,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.