Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17717
Title: Управління результативністю діяльності роздрібного торговельного підприємства
Other Titles: Management of the effectiveness of the activity of a retail trade enterprise
Authors: Абраменко, О.О.
Citation: Абраменко О.О. Управлiння результативнiстю дiяльностi роздрiбного торговельного: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Олена Олександрiвна Абраменко; наук. кер. Юлiя Валентинiвна Карпенко. - ОНЕУ, 2024. - 74 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: управління результативністю
ринок послуг роздрібної торгівлі України
модель Н. Кано
модель з фіксованим розміром замовлення
метод декомпозиції
документ стандартної операційної процедури
performance management
Ukrainian retail services market
N. Kano model
fixed order size model
decomposition method
standard operating procedure document
Abstract: У роботі розглядаються теоретико-методичні засади управління результативністю діяльності підприємства, зокрема вивчено поняття результативності діяльності підприємства та його співвідношення з ефективністю, проаналізовано фактори впливу на результативність та розглянуто основні методики оцінки результативності діяльності підприємства. Проаналізовано ринок послуг роздрібної торгівлі України, обґрунтовано шляхи підвищення результативності ТОВ «Сільпо Фуд». Запропоновано заходи з підвищення результативності ТОВ «Сільпо Фуд», зокрема встановлення в магазинах електронних сканерів, впровадження прогнозів попиту, зміна системи управління запасами.
The paper examines the theoretical and methodological principles of enterprise performance management, in particular, the concept of enterprise performance and its relationship with efficiency is studied, the factors influencing performance are analyzed, and the main methods of evaluating the performance of the enterprise are considered. The market of retail trade services of Ukraine was analyzed; the ways of improving the effectiveness of Silpo Food LLC were substantiated. Measures were proposed to increase the performance of Silpo Food LLC, in particular, the installation of electronic scanners in stores, the introduction of demand forecasts, and changes in the inventory management system.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17717
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Абраменко реферат.pdf350,27 kBAdobe PDFView/Open
2024Abramenko.pdf1,87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.