Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17717
Назва: Управління результативністю діяльності роздрібного торговельного підприємства
Інші назви: Management of the effectiveness of the activity of a retail trade enterprise
Автори: Абраменко, О.О.
Бібліографічний опис: Абраменко О.О. Управлiння результативнiстю дiяльностi роздрiбного торговельного: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Олена Олександрiвна Абраменко; наук. кер. Юлiя Валентинiвна Карпенко. - ОНЕУ, 2024. - 74 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: управління результативністю
ринок послуг роздрібної торгівлі України
модель Н. Кано
модель з фіксованим розміром замовлення
метод декомпозиції
документ стандартної операційної процедури
performance management
Ukrainian retail services market
N. Kano model
fixed order size model
decomposition method
standard operating procedure document
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретико-методичні засади управління результативністю діяльності підприємства, зокрема вивчено поняття результативності діяльності підприємства та його співвідношення з ефективністю, проаналізовано фактори впливу на результативність та розглянуто основні методики оцінки результативності діяльності підприємства. Проаналізовано ринок послуг роздрібної торгівлі України, обґрунтовано шляхи підвищення результативності ТОВ «Сільпо Фуд». Запропоновано заходи з підвищення результативності ТОВ «Сільпо Фуд», зокрема встановлення в магазинах електронних сканерів, впровадження прогнозів попиту, зміна системи управління запасами.
The paper examines the theoretical and methodological principles of enterprise performance management, in particular, the concept of enterprise performance and its relationship with efficiency is studied, the factors influencing performance are analyzed, and the main methods of evaluating the performance of the enterprise are considered. The market of retail trade services of Ukraine was analyzed; the ways of improving the effectiveness of Silpo Food LLC were substantiated. Measures were proposed to increase the performance of Silpo Food LLC, in particular, the installation of electronic scanners in stores, the introduction of demand forecasts, and changes in the inventory management system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17717
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Абраменко реферат.pdf350,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Abramenko.pdf1,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.