Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17719
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарагьозян, Е.В.-
dc.date.accessioned2024-06-06T08:03:07Z-
dc.date.available2024-06-06T08:03:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКарагьозян Е.В. Формування стратегiї розвитку пiдприємства на ринку торгiвлi косметикою: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Емма Ваганiвна Карагьозян; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 58 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17719-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи формування стратегії розвитку підприємства. Узагальнено низку істотних ознак стратегії. Проведено аналіз зовнішнього середовища ринку косметичної продукції з використанням моделлі Ансоффа. Проведено SNW-аналізу для встановлення основних недоліків в діяльності підприємства. Напрямок розвитку підприємства обґрунтовано з використанням матриці Shell/DPM. Для реалізації стратегії «посилювання конкурентних переваг» запропоновано ряд заходів з розширення ринку збуту. Доцільність усіх заходів обґрунтовано з використанням CVP-аналізу.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical foundations of the formation of the company's development strategy. A number of essential features of the strategy are summarized. An analysis of the external environment of the cosmetic products market was carried out using the Ansoff model. A SNW analysis was conducted to establish the main shortcomings in the company's activities. The direction of the enterprise's development is substantiated using the Shell/DPM matrix. To implement the strategy of "strengthening competitive advantages", a number of measures to expand the sales market have been proposed. The expediency of all measures is substantiated using CVP analysis.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстратегії розвиткуen_US
dc.subjectстратегії підприємстваen_US
dc.subjectстратегічне плануванняen_US
dc.subjectстратегіче управлінняen_US
dc.subjectторгівля косметикоюen_US
dc.subjectмодель Ансоффаen_US
dc.subjectматриця Shell/DPMen_US
dc.subjectCVP-аналізen_US
dc.subjectdevelopment strategiesen_US
dc.subjectenterprise strategiesen_US
dc.subjectstrategic planningen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.titleФормування стратегії розвитку підприємства на ринку торгівлі косметикоюen_US
dc.title.alternativeFormation of the company's development strategy on the cosmetics trade marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карагозьян_Реферат.pdf222,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Karagyozyan.pdf1,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.