Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17719
Title: Формування стратегії розвитку підприємства на ринку торгівлі косметикою
Other Titles: Formation of the company's development strategy on the cosmetics trade market
Authors: Карагьозян, Е.В.
Citation: Карагьозян Е.В. Формування стратегiї розвитку пiдприємства на ринку торгiвлi косметикою: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Емма Ваганiвна Карагьозян; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 58 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: стратегії розвитку
стратегії підприємства
стратегічне планування
стратегіче управління
торгівля косметикою
модель Ансоффа
матриця Shell/DPM
CVP-аналіз
development strategies
enterprise strategies
strategic planning
strategic management
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи формування стратегії розвитку підприємства. Узагальнено низку істотних ознак стратегії. Проведено аналіз зовнішнього середовища ринку косметичної продукції з використанням моделлі Ансоффа. Проведено SNW-аналізу для встановлення основних недоліків в діяльності підприємства. Напрямок розвитку підприємства обґрунтовано з використанням матриці Shell/DPM. Для реалізації стратегії «посилювання конкурентних переваг» запропоновано ряд заходів з розширення ринку збуту. Доцільність усіх заходів обґрунтовано з використанням CVP-аналізу.
The paper examines the theoretical foundations of the formation of the company's development strategy. A number of essential features of the strategy are summarized. An analysis of the external environment of the cosmetic products market was carried out using the Ansoff model. A SNW analysis was conducted to establish the main shortcomings in the company's activities. The direction of the enterprise's development is substantiated using the Shell/DPM matrix. To implement the strategy of "strengthening competitive advantages", a number of measures to expand the sales market have been proposed. The expediency of all measures is substantiated using CVP analysis.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17719
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карагозьян_Реферат.pdf222,76 kBAdobe PDFView/Open
2024Karagyozyan.pdf1,8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.