Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17720
Назва: | Управління конкурентними перевагами транспортного підприємства |
Інші назви: | Management of competitive advantages of the transport enterprise |
Автори: | Генчевська Т.П. |
Бібліографічний опис: | Генчевська Т.П. Управлiння конкурентними перевагами транспортного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Тетяна Петрiвна Генчевська; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун. - ОНЕУ, 2024. - 62 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | управління конкурентними перевагами фінансові показники принципи формування конкурентних переваг аналіз транспортна галузь management of competitive advantages financial indicators principles of formation of competitive advantages analysis |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядається актуальна проблема управління конкурентними перевагами транспортного підприємства: розглянуто поняття та сутність конкурентних переваг підприємства. Охарактеризовано принципи формування конкурентних переваг, досліджено методи їх оцінки.
В якості об’єкту дослідження обрано підприємство АТ «Укрзалізниця». Проведений аналіз динаміки фінансових результатів; розраховані та проаналізовані показники рентабельності, ліквідності, фінансової стійкості.
Проаналізовано транспортну галузь, фінансово-господарську діяльність підприємства.
Запропоновано підвищити конкурентні переваги підприємства за допомогою розширення спектру послуг, зокрема, встановлення спеціальних моніторів, автоматів з засобами особистої гігієни та інших товарів, а також установка гігієнічних душів у вагонних вбиральнях. The work considers the actual problem of managing the competitive advantages of the transport enterprise: the concept and essence of the competitive advantages of the enterprise are considered. The principles of the formation of competitive advantages are characterized, the methods of their evaluation are investigated. The company JSC "Ukrzaliznytsia" was chosen as the object of the study. Analyzed the dynamics of financial results; calculated and analyzed indicators of profitability, liquidity, financial stability. The transport industry, financial and economic activities of the enterprise were analyzed. It is proposed to increase the competitive advantages of the enterprise by expanding the range of services, in particular, installing special monitors, vending machines with personal hygiene products and other goods, as well as installing hygienic showers in car washrooms. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17720 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Генчевська_аннотація.pdf | 403,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Genchevska.pdf | 1,93 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.