Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотелещенко, А.В.-
dc.date.accessioned2024-06-06T08:52:39Z-
dc.date.available2024-06-06T08:52:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПотелещенко А.В. Управлiння конкурентною позицiєю торгiвельного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Алiна Вячеславiвна Потелещенко; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк. - ОНЕУ, 2024. - 58 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Poteleschenkо.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентною позицією підприємства, а саме сутність поняття «конкурентна позиція», процес управління конкурентною позицією підприємства та сучасні методи щодо оцінки конкурентної позиції підприємства. Проаналізовано сучасний стан ринку послуг роздрібної торгівлі України, внутрішнє середовища та рівень конкурентоспроможності ТОВ «Шик і блиск». Запропоновано захід щодо удосконалення процесу управління конкурентною позицією підприємства, що стосується впровадження нової послуги для споживачівen_US
dc.description.abstractThe work examines the theoretical aspects of managing the competitive position of the enterprise, namely the essence of the concept of "competitive position", the process of managing the competitive position of the enterprise, and modern methods of assessing the competitive position of the enterprise. The current state of the retail services market of Ukraine, the internal environment and the level of competitiveness of Shyk i Blysk LLC are analyzed. A measure is proposed to improve the process of managing the competitive position of the enterprise, which is related to the introduction of a new service for consumers.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectторгівельне підприємствоen_US
dc.subjectринок роздрібної торгівліen_US
dc.subjectcompetitive positionen_US
dc.subjecttrading companyen_US
dc.subjectretail marketen_US
dc.titleУправління конкурентною позицією торгівельного підприємстваen_US
dc.title.alternativeManagement of the competitive position of a trading enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024Poteleschenkо1.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Потелещенко.pdf323,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.