Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17725
Назва: Формування стратегії розвитку підприємства зв’язку
Інші назви: Formation of the development strategy of the communications enterprise
Автори: Башеєва, Ю.О.
Бібліографічний опис: Башеєва Ю.О. Формування стратегiї розвитку пiдприємства зв'язку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Юлiя Олександрiвна Башеєва; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун. - ОНЕУ, 2024. - 62 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: стратегія розвитку підприємства
формування стратегії
роль стратегії
фінансові показники
автоматизована система
рекомендації розвитку
enterprise development strategy
strategy formation
role of strategy
financial indicators
automated system
development recommendations
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається актуальна проблема формування стратегії розвитку підприємства зв’язку: визначено сутність та класифікацію видів управлінських рішень, досліджено методи та прийоми формування стратегії розвиту, охарактеризовано процес створення стратегії на підприємстві та їх ролі. В якості об’єкту дослідження обрано підприємство ТОВ «Нова Пошта». Проведений аналіз динаміки фінансових результатів; розраховані та вивчені показники рентабельності, ліквідності, фінансової стійкості. Проаналізовано ринок послуг поштового зв’язку, фінансову-господарську діяльність підприємства. Розроблено та запропоновано рекомендації щодо формування стратегії розвитку. У роботі запропоновано вдосконалити стратегію розвитку підприємства шляхом впровадження автоматизованої системи по видачі посилок, що покращить конкурентоспроможність підприємства. Отримання прибутків після їх впровадження свідчать про економічну ефективність запропонованих заходів.
The work considers the actual problem of forming a strategy for the development of a communications enterprise: the essence and classification of types of management decisions are defined, the methods and techniques of forming a development strategy are investigated, the process of creating a strategy at the enterprise and their roles are characterized. The company "Nova Poshta" LLC was chosen as the object of the research. Analyzed the dynamics of financial results; indicators of profitability, liquidity, financial stability were calculated and studied. The market of postal services, financial and economic activity of the enterprise was analyzed. Recommendations for the formation of a development strategy were developed and proposed. The work proposes to improve the company's development strategy by implementing an automated system for issuing parcels, which will improve the company's competitiveness. Obtaining profits after their implementation testify to the economic efficiency of the proposed measures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17725
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
аннотация.Баш.pdf404,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Basheeva.pdf2,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.