Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17737
Назва: | Управління конкурентоспроможністю послуг підприємства на ринку поштового зв’язку |
Інші назви: | Management of the competitiveness of enterprise services on the postal market |
Автори: | Тодосієнко, В.Є. |
Бібліографічний опис: | Тодосієнко В.Є. Управлiння конкурентоспроможнiстю послуг пiдприємства на ринку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Вiкторiя Євгенiвна Тодосiєнко; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ, 2024. - 72 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | конкурентоспроможність конкурентоспроможність послуг поштовий зв’язок ринок поштового зв’язку конкурентоспроможність послуг поштового зв’язку competitiveness competitiveness of services postal communication postal market competitiveness of postal services |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні засади управління конкурентоспроможністю послуг на ринку поштового зв’язку, розглянуто поняття та сутність управління конкурентоспроможністю послуг в сучасному світі, охарактеризовано специфіку ринку поштового зв’язку та процесів управління конкурентоспроможністю послуг, виділено методичні підходи оцінки управління конкурентоспроможністю послуг підприємства на ринку поштового зв’язку.
Проведено оцінку стану вітчизняного ринку поштового зв’язку, представлено організаційно-економічну характеристику Meest Пошта, досліджено конкурентоспроможність послуг підприємства Meest Пошта на ринку поштового зв’язку.
Запропоновано напрямки удосконалення управління конкурентоспроможністю послуг Meest Пошта на ринку поштового зв’язку за рахунок розширення мережі відділень, підвищення швидкості обслуговування у відділеннях, активізації роботи з маркетплейсами. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів та визначено їх вплив на конкурентоспроможність послуг підприємства The paper examines the theoretical principles of managing the competitiveness of services in the postal market, examines the concept and essence of managing the competitiveness of services in the modern world, characterizes the specifics of the postal market and the processes of managing the competitiveness of services, identifies methodological approaches to assessing the competitiveness of enterprise services in the postal market connection An assessment of the state of the domestic postal market was carried out, the organizational and economic characteristics of Meest Poshta were presented, and the competitiveness of Meest Poshta's services on the postal market was investigated. Directions for improving the competitiveness of Meest Poshta services in the postal market by expanding the network of branches, increasing the speed of service in branches, and intensifying work with marketplaces are proposed. The effectiveness of the proposed measures was evaluated and their impact on the competitiveness of the company's services was determined |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17737 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тодосієнко_Реферат та Анотація.pdf | 222,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Todosienko.pdf | 750,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.