Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17747
Назва: | Мотивація як складова управління персоналом та чинник конкурентних переваг |
Інші назви: | Motivation as a component of personnel management and a factor of competitive advantages |
Автори: | Панкова, В.Г. |
Бібліографічний опис: | Панкова В. Г. Мотивацiя як складова управлiння персоналом та чинник конкурентних переваг (на прикладi "АТ Приватбанк"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 051 за освiтньою програмою професiйного спрямування "Економiка та управлiння в HR-iндустрiї" / Вiкторiя Григорiвна Панкова; наук. кер. Микола Валерiйович Новицький. - ОНЕУ, 2024. - 83 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | мотивація персонал матеріальна та нематеріальна мотивація навчання персоналу компетенції банк конкурентоспроможність motivation staff tangible and intangable motivation staff training competencies bank competitiveness |
Короткий огляд (реферат): | Об’єктом дослідження є система мотивація персоналу в АТ КБ «Приватбанк».
У роботі розглянуто теоретичні аспекти мотивації персоналу та проблеми функціонування системи мотивації банківського персоналу.
Проаналізовано організаційну характеристику банку, проведено аналіз персоналу, здійснено аналіз системи мотивації у досліджуваному банку.
Запропоновано: введення посади тренера з навчання; здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів. The master’s qualification work consist of an introduction, three sections, conclusions and a list of references from 34 sources, 3 appendices, 15 tables, 20 figures. The object of the research is the personnel motivation system at JSC CB Privatbank. The paper examines the theoretical aspects of personnel motivation and examines the problems of the functioning of the banking personnel motivation system. The organizational characteristics of the bank were analysed, the personnel analysis was carried out, and the staff motivation at the researched bank is analyzed. Proposed introduction of the position of training coach; an assessment of the effectiveness of the proposed measures is was evaluated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17747 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Панкова Реферат.pdf | 602,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Pankova.pdf | 1,41 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.