Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУханова, І.О.-
dc.contributor.authorUkhanova, I.-
dc.date.accessioned2024-06-10T07:22:52Z-
dc.date.available2024-06-10T07:22:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУханова І. О. Можливості викладача в умовах превалювання цифрових систем і технологій / І. О. Уханова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : матеріали VІІ Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2024 р.) / Одеський національний економічний університет. – Одеса: ОНЕУ, 2024. – С. 199-201.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17763-
dc.description.abstractРозглянуто трансформування педагогіки завдяки перевагам інформаційних та комунікаційних технологій. Визначено необхідність впровадження стратегій викладання, які мають бути адаптовані до потреб студентів в умовах активного навчання. Узагальнено позитивні наслідки та недоліки процесу цифровізації освіти на основі опитувань викладачів вищих навчальних закладів. Визначено, що молоді викладачі легко адаптуються до інновацій у викладацькій сфері, однак для старшого покоління необхідно створювати можливості підвищення їх цифрової грамотності, щоб вони могли реалізувати привабливі навчальні заходи, що покращують методи викладання, оцінки та навчання. Зазначено необхідність розробки та реалізації програм підготовки викладачів вищої школи, ініціатив державних та місцевих органів, стандарти, які розширюють можливості підключення та доступу до пристроїв.en_US
dc.description.abstractThe transformation of pedagogy due to the advantages of information and communication technologies is considered. The need to implement teaching strategies that must be adapted to the needs of students in conditions of active learning is determined. The positive consequences and shortcomings of the process of digitalization of education are summarized on the basis of surveys of teachers of higher educational institutions. It is determined that young teachers easily adapt to innovations in the field of teaching, but for the older generation, it is necessary to create opportunities to increase their digital literacy so that they can implement attractive educational activities that improve teaching, assessment and learning methods. The need to develop and implement training programs for teachers of higher education, initiatives of state and local authorities, standards that expand the possibilities of connection and access to devices is indicated.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.subjectелектронне навчанняen_US
dc.subjectцифрові навичкиen_US
dc.subjectІКТen_US
dc.subjectdigital technologiesen_US
dc.subjectpedagogyen_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjectdigital skillsen_US
dc.subjectICTen_US
dc.titleМожливості викладача в умовах превалювання цифрових систем і технологійen_US
dc.title.alternativeTeacher opportunities under the prevalence of digital systems and technologiesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
С. 199-201.pdf237,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.