Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17791
Назва: Шляхи цифровізації послуг підприємств сфери туризму
Інші назви: Ways of digitalization of services of enterprises in the field of tourism
Автори: Костова, В.А.
Бібліографічний опис: Костова В.А. Шляхи цифровiзацiї послуг пiдприємств сфери туризму: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Валерiя Андрiївна Костова; наук. кер. Роман Сергiйович Козловський. - ОНЕУ, 2024. - 68 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: цифровізація туризму
віртуальний тур
AR
VR
Reels
digitization of tourism
virtual tour
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єктом дослідження – процес розвитку шляхів цифровізації послуг підприємств сфери туризму. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення процесу розвитку віртуального туризму, як прояву цифровізації послуг підприємств сфери туризму. Метою роботи є генерація шляхів удосконалення шляхів цифровізації послуг підприємств сфери туризму. У роботі проаналізовано сутність поняття цифровізація туризму, виявлено основні види віртуального туризму та визначено сучасний стан розвитку віртуального туризму. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження віртуальних турів Одеси для залучення реальних туристів до нашого міста. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of development of ways of digitalization of services of enterprises in the field of tourism. The subject of the research is the scientific and practical issues of improving the process of developing virtual tourism, as a manifestation of digitalization of services of enterprises in the field of tourism. The purpose of the work is the generation of ways to improve the ways of digitalization of services of enterprises in the field of tourism. The paper analyzes the essence of the concept of digitization of tourism, identifies the main types of virtual tourism, and determines the current state of virtual tourism development. Based on the results of the study, the feasibility of introducing virtual tours of Odessa to attract real tourists to our city was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Kostova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05. Реферат_Костова.pdf278,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Kostova2024.pdf3,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.