Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17813
Назва: Маркетингові комунікації підприємства готельного господарства
Інші назви: Marketing communications of a hotel enterpris
Автори: Лаврішко, А.І.
Бібліографічний опис: Лаврішко А.І. Маркетинговi комунiкацiї пiдприємства готельного господарства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанний бiзнес " за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анна Iгорiвна Лаврiшко; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький. - ОНЕУ, 2024. - 61 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: готель
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
залежність між доходами та витратами на маркетингові комунікації
hotel
marketing activity
marketing communications
dependence between income and costs of marketing communications
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес здійснення маркетингових комунікацій туристичними підприємствами. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів удосконалення маркетингових комунікацій готелем «Анабель». Метою роботи є дослідження маркетингової комунікаційної діяльності готелем «Анабель» та розробка напрямів щодо її вдосконалення. У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості маркетингової комунікаціної діяльності підприємств сфери туризму. Аналізується стан господарської та маркетингової діяльності готелю «Анабель». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності готелю «Анабель». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологі
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of marketing communications by tourist enterprises. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of improving marketing communications by the Anabel hotel. The purpose of the work is to research the marketing communication activities of the «Anabel» hotel and develop directions for its improvement. The work analyzes general concepts and features of marketing communication activities of enterprises in the field of tourism. The state of economic and marketing activity of the «Anabel» hotel is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the marketing communication activities of the «Anabel» hotel is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing the above measures is substantiated. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologie
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Lavrishko.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Лаврішко.pdf383,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Lavrishko2024.pdf3,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.