Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17814
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Я.В.-
dc.date.accessioned2024-06-19T06:09:30Z-
dc.date.available2024-06-19T06:09:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМартинюк Я. В. Оцiнка якостi надання готельних послуг в умовах роботи закладiв розмiщення туристiв на засадах франчайзингу (на прикладi групи готелiв мережi "Marriott International"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Яна Вiталiївна Мартинюк; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко. - ОНЕУ, 2024. - 68 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17814-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні та методичні аспекти організації послуг гостинності, а також специфіка обслуговування в закладах розміщення туристів на засадах франчайзингу. Проаналізовано якість надання послуг у готелях мережі "Marriott International". Запропоновано компанії Marriott International проводити щорічні перевірки якості надання послуг.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical and methodological aspects of the organization of hospitality services, as well as the specifics of service in tourist accommodation facilities on the basis of franchising. The quality of service provision in the hotels of the Marriott International chain is analyzed. A proposal was made to Marriott International to conduct annual inspections of the quality of service.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготельна послугаen_US
dc.subjectфранчайзинговий готельen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subjecthotel serviceen_US
dc.subjectfranchise hotelen_US
dc.subjectquality of serviceen_US
dc.titleОцінка якості надання готельних послуг в умовах роботи закладів розміщення туристів на засадах франчайзингу ( на прикладі групи готелів мережі "Marriott International")en_US
dc.title.alternativeQuality assessment of hotel services in the conditions of tourist accommodation facilities operating on the basis of franchising (on the example of the Marriott International hotel group)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат. Мартинюк Я.В..pdf552,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Martyniuk.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.