Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17831
Назва: Вплив особливостей сімейного виховання на рівень шкільної адаптації
Інші назви: The influence of features of family education on the level of school adaptation
Автори: Казьонова, А.І.
Бібліографічний опис: Казьонова А.І. Вплив особливостей сiмейного виховання на рiвень шкiльної адаптацiї: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 053"Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Альона Iгорiвна Казьонова; наук. кер. I. М. Орленко. - ОНЕУ, 2024. - 94 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: адаптація
дезадаптація
гендер
батьківське виховання
здобувачі освіти
сім’я
adaptation
maladaptation
gender
parenting
education seekers
family
Короткий огляд (реферат): Випускна кваліфікаційна робота складається із двох розділів. У роботі розглядаються вплив особливостей сімейного виховання на рівень шкільної адаптації. Розглянуто поняття адаптації та дезадаптації, стадії протікання адаптації дітей до школи, чинники які впливають на адаптацію, вплив сімейного ставлення на особливості протікання адаптації. Предметом дослідження слали взаємозв'язок особливостей батьківського ставлення до дитини з його рівень адаптації до школи. Проаналізовано сучасні теоретико-методологічні та науково-практичні дослідження щодо основних понять адаптації та дезадаптації, стадії протікання адаптації дітей до школи, чинники які впливають на адаптацію, вплив сімейного ставлення на особливості протікання адаптації. Показники за шкалою нормальна адаптація становлять 20% опитаних респондентів. Також ми бачимо що у 13% опитаних учнів проявляється показник за шкалою «Стомлюваності», що є однією з проявів низького рівня адаптації, також значно завищені показники за шкалою «Стомлюваності» можуть бути причинами частого недосипання через часті нічні повітряні тривоги. Крім того ще 10 % респондентів спостерігається «відстороненість від навчального процесу», що також є ознака зниженого рівня адаптованості. За показниками «Установку на подолання перешкод» та «Товариськість» проявляють по 10% опитаних респондентів. Практичне значення роботи полягає в можливості їх використання при розробці тренінгових програм з питань адаптації дітей до шкільного життя, батькам, педагогічним працівникам, адміністрації освітніх закладів та практичним психологам, які залучені у освітній процес.
The graduation thesis consists of two sections. The work examines the influence of the features of family education on the level of school adaptation. The concepts of adaptation and maladaptation, the stages of children's adaptation to school, factors affecting adaptation, the influence of family attitudes on the peculiarities of adaptation are considered. The subject of the study was the relationship between the characteristics of the parental attitude towards the child and his level of adaptation to school. Modern theoretical-methodological and scientific-practical research on the main concepts of adaptation and maladaptation, stages of children's adaptation to school, factors affecting adaptation, and the influence of family attitudes on the peculiarities of adaptation are analyzed. Indicators on the scale of normal adaptation make up 20% of the surveyed respondents. Also, we can see that 13% of the surveyed students have an indicator on the "Fatigue" scale, which is one of the manifestations of a low level of adaptation, also significantly inflated indicators on the "Fatigue" scale can be the reasons for frequent lack of sleep due to frequent night air alarms. In addition, another 10% of respondents are "detached from the educational process", which is also a sign of a reduced level of adaptability. 10% of the surveyed respondents each show the indicators "Inclination to overcome obstacles" and "Sociability". The practical significance of the work lies in the possibility of their use in the development of training programs on the adaptation of children to school life, for parents, teaching staff, administration of educational institutions and practical psychologists involved in the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17831
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Казьонова.pdf238,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Kazionnova.pdf2,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.