Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17836
Назва: Психологічні особливості конфліктів у підлітковому віці та шляхи їх вирішення
Інші назви: "Psychological features of conflicts in adolescence and ways to resolve them
Автори: Кумпаніч, А.О.
Бібліографічний опис: Кумпаніч А.О. Психологiчнi особливостi конфлiктiв у пiдлiтковому вiцi та шляхи їх вирiшення: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Анастасiя Олегiвна Кумпанiч; наук. кер. Алла Олексiївна Сiленко. - ОНЕУ, 2024. - 75 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: підлітковий вік
підліток
психологічні особливості
конфлікт
сімейні конфлікти
педагогічні конфлікти
конфлікти серед підлітків
adolescence
teenager
psychological features
conflict
family conflicts
pedagogical conflicts
conflicts among teenagers
Короткий огляд (реферат): В роботі проаналізовано ступень розробленості проблеми у наукової літературі, розглянуті поняття, сутність та структура конфлікту як соціально-психологічного феномену; визначені основні теоретико-методологічні підходи до дослідження психологічних особливостей конфліктів у підлітковому віці; досліджені причини сімейних конфліктів між підлітками і батьками, причини конфліктів між учнями і вчителями, причини конфліктів у середовищі підлітків; розглянути наявні методики дослідження психологічних особливостей конфліктів у підлітковому віці; проведено емпіричне дослідження та проаналізувати його результати. У ході емпіричного дослідження з'ясовано, що і молодші підлітки (11 років), і старші підлітки (15 років) в основному, вибирають ухиляння від конфлікту як стиль поведінки в конфліктній ситуації (найпопулярніша відповідь). Однак до конфронтації їхні підходи значно різняться. Так у молодшій групі лише 12% обирають такий стиль поведінки (найпопулярніша відповідь), а у старшій групі на конфронтацію орієнтовано 31% опитаних. (2 позиція за популярністю) Пристосування обрали 25% молодших підлітків та 14% старших. До компромісу готові 20% молодших підлітків і вдвічі менше за старших підлітків. На співпрацю згодні 13% молодших та 10% старших підлітків
The paper analyzes the degree of development of the problem in scientific literature, considers the concept, essence and structure of conflict as a socio-psychological phenomenon; the main theoretical and methodological approaches to the study of psychological features of conflicts in adolescence are defined; researched causes of family conflicts between teenagers and parents, causes of conflicts between students and teachers, causes of conflicts among teenagers; to consider the available research methods of psychological features of conflicts in adolescence; conducted an empirical study and analyzed its results. In the course of empirical research, it was found that both younger teenagers (11 years old) and older teenagers (15 years old) mainly choose conflict avoidance as a style of behavior in a conflict situation (the most popular answer). However, their approaches to confrontation differ significantly. Thus, in the younger group, only 12% choose this style of behavior (the most popular answer), and in the older group, 31% of respondents are oriented towards confrontation. (2nd most popular position) Devices were chosen by 25% of younger teenagers and 14% of older ones. 20% of younger teenagers are ready to compromise and half as many as older teenagers. 13% of younger and 10% of older teenagers agree to cooperation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Kumpanich.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kumpanich2024.pdf3,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Кумпаніч.pdf389,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.