Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17866
Назва: Економічне обґрунтування проєкту створення «Центру культури виноробства»
Інші назви: Economic substantiation for the project of creating the «Centre of Winemaking Culture»
Автори: Каражия, Д.Е.
Бібліографічний опис: Каражия Д.Е. Економiчне обгрунтування проєкту створення текстильного виробництва з використанням льону та коноплi: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Анастасiя Сергiївна Дубовк; наук. кер. Едуард Андрiйович Каражи. - ОНЕ, 2024. - 88 c.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: бізнес-ідея
проєкт
ринок виноробства
виноробство
витрати
аналіз
прибуток
грошовий потік
ефективність
ризик
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власного бізнесу в Україні у сфері виноградарства і виноробства: розглянуто бізнес-ідею започаткування власної справи; досліджується нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у сфері виноградарства і виноробства; обґрунтовані організаційно-правова форма та система оподаткування новоствореного бізнесу. Проаналізовано конкурентне середовище у сфері виноградарства і виноробства в Одеському регіоні та визначені внутрішні переваги створюваного Центру культури виноробства. Запропоновано проєкт створення Центру культури виноробства. Сформовано стартовий капітал на реалізацію проєкту, розраховані поточні витрати та прогнозовано прибуток від реалізації продукції і послуг Центру культури виноробства. Здійснено економічне обґрунтування доцільності реалізації проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації.
The work deals with the theoretical aspects of starting a business in Ukraine in viticulture and winemaking industry: the business idea of starting a business is considered; the regulatory and legal regulation of entrepreneurial activity in Ukraine in the viticulture and winemaking industry area is explored; the organizational form and taxation system of the created business are justified. Author analysis the competitive environment in the field of viticulture and winemaking industry in Odessa region and determines the internal competitive advantages of the created Centre of Winemaking Culture. Author offers the project of creation of the Centre of Winemaking Culture. The initial capital for the project is formed, current expenses are calculated and the profit from the sale of cast and flexible marble is predicted. The feasibility of the project implementation is feasible, the possible risks of the project implementation and the ways of minimizing them are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Karazhyia D. E.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каражия Д.Е.___ Реферат.pdf282,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Karazhyia D. E. 2024.pdf646,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.