Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17933
Назва: Дистанційне обслуговування клієнтів в банках України
Інші назви: Remote Customer Service in Ukrainian Banks
Автори: Раков, А.Г.
Бібліографічний опис: Раков А.Г. Дистанцiйне обслуговування клiєнтiв в банках України: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування"за освiтньою програмою "Мiжнародний банкiвський бiзнес " / Андрiй Геннадiйович Раков; наук. кер. Юлiя Олександрiвна Гаркуша. - ОНЕУ, 2024. - 87 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: дистанційне банківське обслуговування
інтернет-банкін
мобільний банкінг
віддалене обслуговування
електронний платіжний засіб
remote banking service
internet banking
mobile banking
remote service
electronic payment instrument
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретична сутність дистанційного обслуговування клієнтів (ДБО) банків. Визначено види та технології віддаленого банківського обслуговування. Розглянуто нормативно-правове забезпечення електронного банкінгу. Проаналізовано розвиток ринку платіжних карток в Україні, оцінено рівень ефективності систем ДБО вітчизняних банків. Наочно розглянуто дистанційне банківське обслуговування на прикладі АТ «А – Банк». Розглянуто світовий досвід впровадження технологій дистанційного банківського обслуговування. Запропоновано шляхи покращення дистанційного обслуговування вітчизняних банків, беручи за основу цей досвід.
The paper examines the theoretical essence of remote customer service (RCS) in banks. It defines the types and technologies of remote banking services. The regulatory and legal framework of electronic banking is reviewed. The development of the payment card market in Ukraine is analyzed, and the effectiveness of RCS systems in domestic banks is assessed. Remote banking services are demonstrated using the example of JSC "A-Bank". The global experience in implementing remote banking service technologies is considered. Ways to improve remote service in domestic banks, based on this experience, are proposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Rakov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат_pdf.pdf256,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Rakov2024pdf.pdf329,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.