Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалейко, О.А.-
dc.date.accessioned2024-07-29T07:28:40Z-
dc.date.available2024-07-29T07:28:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБалейко О.А. Реклама в комунiкацiйнiй полiтицi пiдприємства на прикладi "ТОВ ТехноЮг": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олена Анатолiївна Балейко; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 103 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Baleiko.pdf-
dc.description.abstractполітиці підприємства ТОВ «ТехноЮг» Визначено особливості реклами в комунікаційній політиці, встановлено методи оцінювання та управління ним. Проаналізовано динаміку основних показників в період найвищого попиту діяльності та визначено її основні характеристики. Здійснено опис продукції підприємства, аналіз трафіку відвідування фірмових магазинів та середньорічну конверсію, досліджено конкурентоспроможність підприємства, виявлені основні елементи комунікаційної політики. Запропоновано напрямки поліпшення реклами ТОВ «ТехноЮг» за допомогою активного введення соціальних мереж ,створення рекламного персонажу та зіставлення нового план графіку рекламної компаніїen_US
dc.description.abstractThe paper considers theoretical aspects of advertising in the communication policy of the enterprise LLC ‘TechnoYug’. The features of advertising in the communication policy are defined, methods of its evaluation and management are established. It analyses dynamics of main indicators in the period of the highest demand of activity and identifies its main characteristics. It describes products of the enterprise, analyses traffic to branded stores and average annual conversion, studies competitiveness of the enterprise and identifies main elements of the communication policy. Directions of improvement of advertising of LLC ‘TechnoYug’ by means of active introduction of social networks, creation of an advertising character and comparison of a new schedule of the advertising company have been proposed-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікаційна політика підприємстваen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectакціяen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectenterprise communication policyen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.titleРеклама в комунікаційній політиці підприємства (на прикладі «ТОВ ТехноЮг»)en_US
dc.title.alternativeAdvertising in the communication policy of the enterprise (onthe example of "TechnoYug LLC")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Балейко О. испр.pdf237,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Baleiko2024.pdf483,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.