Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДацій, А.-М.І.-
dc.date.accessioned2024-07-29T08:19:12Z-
dc.date.available2024-07-29T08:19:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДацій А.-М.І. Маркетинговий аудит у стратегiчному плануваннi дiяльностi страхової компанiї "ТАС" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна-Марiя Iгорiвна Дацiй; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2024. - 95 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Datsii.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингового аудиту як інструменту стратегічного планування, його сутність, етапи, методи та інструменти проведення, а також особливості стратегічного маркетингового планування в страхових компаніях. Проаналізовано маркетингову діяльність страхової компанії «ТАС», одного з лідерів страхового ринку України. Досліджено фінансово-економічні показники, продуктовий портфель, конкурентні позиції та ефективність маркетингових комунікацій компанії. Запропоновано стратегію контрольованого зростання для розвитку маркетингового середовища страхової компанії «ТАС». Розроблено комплекс рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності, який включає оптимізацію продуктового портфеля, утримання конкурентних цін, покращення якості обслуговування, посилення маркетингових комунікацій та впровадження інноваційних технологій. Обґрунтовано економічну ефективність пропозицій.en_US
dc.description.abstractThe work considers the theoretical aspects of marketing audit as a tool of strategic planning, its essence, stages, methods and tools, as well as features of strategic marketing planning in insurance companies. The marketing activities of the insurance company «TAS», one of the leaders in the Ukrainian insurance market, are analyzed. The financial and economic indicators, product portfolio, competitive positions and effectiveness of the company's marketing communications are studied. A controlled growth strategy for the development of the marketing environment of the insurance company «TAS» is proposed. A set of recommendations for improving marketing activities has been developed, which includes optimizing the product portfolio, maintaining competitive prices, improving service quality, strengthening marketing communications and introducing innovative technologies. The economic efficiency of the proposals is substantiated-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетинговий аудитen_US
dc.subjectстратегічне плануванняen_US
dc.subjectстрахова компанія «ТАС»en_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectпродуктовий портфельen_US
dc.subjectконкурентні позиціїen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectmarketing auditen_US
dc.subjectstrategic planningen_US
dc.subjectinsurance company «TAS»en_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectproduct portfolioen_US
dc.subjectcompetitive positionsen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectinnovative technologiesen_US
dc.titleМаркетинговий аудит у стратегічному плануванні діяльності страхової компанії «ТАС»en_US
dc.title.alternativeMarketing audit in the strategic planning of the insurance company «TAS» activitiesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Datsii2024.pdf2,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Дацій_Анна-Марія_4зф4_2024.pdf324,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.