Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18012
Title: Маркетинговий аудит у стратегічному плануванні діяльності страхової компанії «ТАС»
Other Titles: Marketing audit in the strategic planning of the insurance company «TAS» activities
Authors: Дацій, А.-М.І.
Citation: Дацій А.-М.І. Маркетинговий аудит у стратегiчному плануваннi дiяльностi страхової компанiї "ТАС" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна-Марiя Iгорiвна Дацiй; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2024. - 95 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинговий аудит
стратегічне планування
страхова компанія «ТАС»
маркетингова діяльність
продуктовий портфель
конкурентні позиції
маркетингові комунікації
інноваційні технології
marketing audit
strategic planning
insurance company «TAS»
marketing activities
product portfolio
competitive positions
marketing communications
innovative technologies
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингового аудиту як інструменту стратегічного планування, його сутність, етапи, методи та інструменти проведення, а також особливості стратегічного маркетингового планування в страхових компаніях. Проаналізовано маркетингову діяльність страхової компанії «ТАС», одного з лідерів страхового ринку України. Досліджено фінансово-економічні показники, продуктовий портфель, конкурентні позиції та ефективність маркетингових комунікацій компанії. Запропоновано стратегію контрольованого зростання для розвитку маркетингового середовища страхової компанії «ТАС». Розроблено комплекс рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності, який включає оптимізацію продуктового портфеля, утримання конкурентних цін, покращення якості обслуговування, посилення маркетингових комунікацій та впровадження інноваційних технологій. Обґрунтовано економічну ефективність пропозицій.
The work considers the theoretical aspects of marketing audit as a tool of strategic planning, its essence, stages, methods and tools, as well as features of strategic marketing planning in insurance companies. The marketing activities of the insurance company «TAS», one of the leaders in the Ukrainian insurance market, are analyzed. The financial and economic indicators, product portfolio, competitive positions and effectiveness of the company's marketing communications are studied. A controlled growth strategy for the development of the marketing environment of the insurance company «TAS» is proposed. A set of recommendations for improving marketing activities has been developed, which includes optimizing the product portfolio, maintaining competitive prices, improving service quality, strengthening marketing communications and introducing innovative technologies. The economic efficiency of the proposals is substantiated
URI: http://local.lib/diploma/2024Datsii.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Datsii2024.pdf2,9 MBAdobe PDFView/Open
Реферат_Дацій_Анна-Марія_4зф4_2024.pdf324,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.