Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18013
Назва: Стратегічне управління маркетингом для підвищення ефективності підприємства з виробництва соків і виноматеріалів (на прикладі ТОВ «Саратський завод продтоварів»)
Інші назви: Strategic management of marketing to increase the efficiency of an enterprise for the production of juices and wine materials (on the example of LLC "Saratsky Food Factory")
Автори: Дерев’янко, І.В.
Бібліографічний опис: Дерев’янко І.В. Стратегiчне управлiння маркетингом для пiдвищення ефективностi пiдприємства з виробництва сокiв i виноматерiалiв (на прикладi ТОВ "Саратський завод продтоварiв") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Iрина Володимирiвна Дерев'янко ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ , 2024. - 98 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинговий план
конкурентне середовище
стратегічне управління
маркетинг
підвищення ефективності
marketing plan
competitive environment
strategic management
marketing
increasing efficiency
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є: процес формування маркетингового плану ТОВ «Саратський завод продтоварів» . Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є конкурентне середовище ТОВ «Саратський завод продтоварів». Наукова новизна. У кваліфікаційної роботі одержали подальший розвиток теоретичні засади формування маркетингового планування організацій, запропоновано авторську інтерпретацію економіко-математичної моделі для вибору плану досліджуваного підприємства. Практичне значення отриманих результатів. Результати, що були отримані в ході виконання кваліфікаційної роботи, можуть бути використані ТОВ «Саратський завод продтоварів» для вдосконалення власної маркетингового планування.
The subject of the study is: the process of forming a marketing plan of LLC "Saratsky Zavod Grodtovarov" . The object of the research of the qualification work is the competitive environment of LLC "Saratskyi zavod prodtovariv". Scientific novelty. In the qualification work, the theoretical foundations of the formation of marketing planning of organizations were further developed, the author's interpretation of the economic-mathematical model for choosing the plan of the researched enterprise was proposed. Practical significance of the obtained results. The results obtained in the course of the qualification work can be used by Saratsky Food Factory LLC to improve its own marketing planning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Derevyanko.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derevyanko2024.pdf785,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Дерев’янко Ірина .pdf716,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.