Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапляр, О.Е.-
dc.date.accessioned2024-07-29T09:29:02Z-
dc.date.available2024-07-29T09:29:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКапляр О.Е. Маркетинг ринку iнновацiйних технологiй Компанiя "INFOMIR": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олеся Едуардiвна Капляр; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 129 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Kapliar.pdf-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів, присвячена дослідженню маркетингу ринку інноваційних технологій на прикладі компанії «Infomir» проекту «Im_Infomir», з акцентом на удосконалення маркетингових стратегій. У роботі розглянуто теоретични основи маркетингової діяльності підприємства. Висвітлюється сутність, значення та зміст маркетингової діяльності, розглядаються особливості комплексу маркетингу на ринку інноваційних технологій, та методи оцінювання ефективності управління маркетингом на підприємстві. Проаналізовано маркетингову діяльність компанії «Infomir». Надано загальну характеристику діяльності компанії, проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, характеристика комплексу маркетингу та основних цільових сегментів компанії. Розроблено шляхи вдосконалення маркетингової діяльності компанії «Infomir». Запропоновано розробку комплексу інтернет-реклами, налаштування таргетованої реклами в соціальній мережі Інстаграм як ефективного методу удосконалення маркетингової діяльності, та участь у виставках як методу вдосконалення комунікаційної політики підприємства. Дипломна робота має теоретичне та практичне значення для фахівців у галузі маркетингу, а також для керівництва компанії «Infomir» з метою покращення маркетингових стратегій та підвищення конкурентоспроможності на ринкуen_US
dc.description.abstractmarket of innovative technologies on the example of «Infomir» company within the «Im_Infomir» project, with an emphasis on improving marketing strategies. The thesis examines the theoretical foundations of the company's marketing activities. It highlights the essence, significance and content of marketing activity, considers specific features of the marketing complex in the market of innovative technologies and methods of assessment of efficiency of marketing management at an enterprise. The marketing activity of the company «Infomir» has been analysed. A general description of the company's activities is provided, an analysis of the internal and external environment of the enterprise is carried out, the marketing complex and the main target segments of the company are characterised. Ways to improve the marketing activities of the company «Infomir» have been developed. The development of a complex of Internet advertising, setting up targeted advertising in the social network Instagram as an effective method of improving marketing activities, and participation in exhibitions as a method of improving the company's communication policy are proposed. The thesis is of theoretical and practical importance for marketing specialists, as well as for the management of Infomir in order to improve marketing strategies and increase competitiveness in the market.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectінтернет-рекламаen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectтаргетована рекламаen_US
dc.subjectІнстаграмen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectмаркетинговий комплексen_US
dc.subjectцільові сегментиen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectкомпанія «Infomir»en_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.subjectonline advertisingen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjecttargeted advertisingen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectinnovative technologiesen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjecttarget segmentsen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subject«Infomir» companyen_US
dc.titleМаркетинг ринку інноваційних технологій. Компанія INFOMIRen_US
dc.title.alternativeMarketing of the market of innovative technologies. INFOMIR Companyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Капляр.pdf167,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Kapliar2024.pdf268,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.