Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18017
Title: Маркетинг ринку інноваційних технологій. Компанія INFOMIR
Other Titles: Marketing of the market of innovative technologies. INFOMIR Company
Authors: Капляр, О.Е.
Citation: Капляр О.Е. Маркетинг ринку iнновацiйних технологiй Компанiя "INFOMIR": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олеся Едуардiвна Капляр; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 129 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингова діяльність
маркетингові стратегії
інтернет-реклама
соціальні мережі
таргетована реклама
Інстаграм
інноваційні технології
маркетинговий комплекс
цільові сегменти
комунікаційна політика
компанія «Infomir»
marketing activities
marketing strategies
online advertising
social networks
targeted advertising
Instagram
innovative technologies
marketing complex
target segments
communication policy
«Infomir» company
Abstract: Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів, присвячена дослідженню маркетингу ринку інноваційних технологій на прикладі компанії «Infomir» проекту «Im_Infomir», з акцентом на удосконалення маркетингових стратегій. У роботі розглянуто теоретични основи маркетингової діяльності підприємства. Висвітлюється сутність, значення та зміст маркетингової діяльності, розглядаються особливості комплексу маркетингу на ринку інноваційних технологій, та методи оцінювання ефективності управління маркетингом на підприємстві. Проаналізовано маркетингову діяльність компанії «Infomir». Надано загальну характеристику діяльності компанії, проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, характеристика комплексу маркетингу та основних цільових сегментів компанії. Розроблено шляхи вдосконалення маркетингової діяльності компанії «Infomir». Запропоновано розробку комплексу інтернет-реклами, налаштування таргетованої реклами в соціальній мережі Інстаграм як ефективного методу удосконалення маркетингової діяльності, та участь у виставках як методу вдосконалення комунікаційної політики підприємства. Дипломна робота має теоретичне та практичне значення для фахівців у галузі маркетингу, а також для керівництва компанії «Infomir» з метою покращення маркетингових стратегій та підвищення конкурентоспроможності на ринку
market of innovative technologies on the example of «Infomir» company within the «Im_Infomir» project, with an emphasis on improving marketing strategies. The thesis examines the theoretical foundations of the company's marketing activities. It highlights the essence, significance and content of marketing activity, considers specific features of the marketing complex in the market of innovative technologies and methods of assessment of efficiency of marketing management at an enterprise. The marketing activity of the company «Infomir» has been analysed. A general description of the company's activities is provided, an analysis of the internal and external environment of the enterprise is carried out, the marketing complex and the main target segments of the company are characterised. Ways to improve the marketing activities of the company «Infomir» have been developed. The development of a complex of Internet advertising, setting up targeted advertising in the social network Instagram as an effective method of improving marketing activities, and participation in exhibitions as a method of improving the company's communication policy are proposed. The thesis is of theoretical and practical importance for marketing specialists, as well as for the management of Infomir in order to improve marketing strategies and increase competitiveness in the market.
URI: http://local.lib/diploma/2024Kapliar.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат_Капляр.pdf167,45 kBAdobe PDFView/Open
Kapliar2024.pdf268,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.