Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18018
Назва: Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ПАТ «Одескабель»)
Інші назви: Improvement of the marketing complex (on the example of LLC Odeskabel)
Автори: Коваленко, Ю.О.
Бібліографічний опис: Коваленко Ю.О. Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладi ПАТ "Одескабель"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Олегiвна Коваленко; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2024. - 66 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікації
конкуренція
маркетингове середовище
конкуренція
marketing
marketing mix
communications
competition
marketing environment
competition
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення комплексу маркетингу на прикладі ПАТ «Одескабель». Досліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингу, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингової стратегії. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингових концепцій та надано характеристику основних складових цих концепцій. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ПАТ «Одескабель». Проаналізовано конкурентне підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комплексу маркетингу ПАТ «Одескабель», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингу та економічну ефективність від запровадження пропозицій.
The work examines modern trends in the improvement of the marketing complex using the example of LLC Odeskabel. The theoretical aspects of the formation of the marketing complex were studied, and the main factors affecting the formation of the marketing strategy were also considered. The work describes the stages of marketing concept formation and provides a description of the main components of these concepts. The economic and marketing activities of LLC Odeskabel were analyzed. The competitive enterprise of the organization was analyzed and its competitive advantages were evaluated, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing complex of LLC Odeskabel have been developed, costs for improving the marketing complex and economic efficiency from the introduction of proposals have been calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Kovalenko1.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalenko2024.pdf274,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Коваленко.pdf188,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.