Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолеснікова, А.В.-
dc.date.accessioned2024-07-29T09:40:05Z-
dc.date.available2024-07-29T09:40:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКолеснікова А.В. Маркетинговi дослiдження ринку послуг на прикладi ПрАТ "ВФ Україна": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна Володимирiвна Колеснiкова; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 80 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Kolesnikova.pdf-
dc.description.abstractУ першому розділі «Теоретично-методичні аспекти маркетингових досліджень» досліджено: Сутність, принципи, та інструменти маркетингових досліджень, маркетингові дослідження як інструмент вивчення конкурентного середовища, розглянуто методичні підходи до оцінювання маркетингових досліджень. У другому розділі «Аналіз та оцінка діяльності підприємства ПрАТ «ВФ Україна» охарактеризовано діяльність ПрАТ «ВФ Україна», проведено аналіз маркетингового середовища ПрАТ « ВФ Україна», проаналізовано поточний стан маркетингових досліджень у ПрАТ «ВФ Україна» У третьому розділі «Шляхи удосконалення маркетингових досліджень в контексті управління маркетинговою діяльність ПрАТ «ВФ Україна»» розглянуто застосування інноваційних технологій в межах маркетингових досліджень, сформовані загальні рекомендації з удосконалення процесу проведення маркетингових досліджень як процесу збору та аналізу інформаціїen_US
dc.description.abstractIn the first chapter, "Theoretical and methodological aspects of marketing research", the following are investigated: The essence, principles, and tools of marketing research, marketing research as a tool for studying the competitive environment, methodological approaches to the evaluation of marketing research are considered. In the second chapter, "Analysis and evaluation of the activity of VF Ukraine PJSC, the activities of VF Ukraine PJSC were characterized, the marketing environment of VF Ukraine PJSC was analyzed, and the current state of marketing research at VF Ukraine PJSC was analyzed In the third chapter "Ways of improving marketing research in the context of managing the marketing activities of PJSC VF Ukraine" the application of innovative technologies within the scope of marketing research is considered, general recommendations for improving the process of conducting marketing research as a process of information collection and analysis are formed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectповедінка споживачівen_US
dc.subjectаналіз ринкуen_US
dc.subjectконкурентний аналізen_US
dc.subjectринкові тенденціїen_US
dc.subjectmarketing findingsen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectmarket analysisen_US
dc.subjectcompetitive analysisen_US
dc.subjectmarket trendsen_US
dc.titleМаркетингові дослідження ринку послуг на прикладі ПрАТ «ВФ Україна»en_US
dc.title.alternative"Marketing studies of the services market on the example of PJSC "VF Ukraine"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnikova2024.pdf299,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
РЕФЕРАТ_Колеснікова А^.pdf473,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.