Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18019
Title: Маркетингові дослідження ринку послуг на прикладі ПрАТ «ВФ Україна»
Other Titles: "Marketing studies of the services market on the example of PJSC "VF Ukraine"
Authors: Колеснікова, А.В.
Citation: Колеснікова А.В. Маркетинговi дослiдження ринку послуг на прикладi ПрАТ "ВФ Україна": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна Володимирiвна Колеснiкова; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 80 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингові дослідження
поведінка споживачів
аналіз ринку
конкурентний аналіз
ринкові тенденції
marketing findings
consumer behavior
market analysis
competitive analysis
market trends
Abstract: У першому розділі «Теоретично-методичні аспекти маркетингових досліджень» досліджено: Сутність, принципи, та інструменти маркетингових досліджень, маркетингові дослідження як інструмент вивчення конкурентного середовища, розглянуто методичні підходи до оцінювання маркетингових досліджень. У другому розділі «Аналіз та оцінка діяльності підприємства ПрАТ «ВФ Україна» охарактеризовано діяльність ПрАТ «ВФ Україна», проведено аналіз маркетингового середовища ПрАТ « ВФ Україна», проаналізовано поточний стан маркетингових досліджень у ПрАТ «ВФ Україна» У третьому розділі «Шляхи удосконалення маркетингових досліджень в контексті управління маркетинговою діяльність ПрАТ «ВФ Україна»» розглянуто застосування інноваційних технологій в межах маркетингових досліджень, сформовані загальні рекомендації з удосконалення процесу проведення маркетингових досліджень як процесу збору та аналізу інформації
In the first chapter, "Theoretical and methodological aspects of marketing research", the following are investigated: The essence, principles, and tools of marketing research, marketing research as a tool for studying the competitive environment, methodological approaches to the evaluation of marketing research are considered. In the second chapter, "Analysis and evaluation of the activity of VF Ukraine PJSC, the activities of VF Ukraine PJSC were characterized, the marketing environment of VF Ukraine PJSC was analyzed, and the current state of marketing research at VF Ukraine PJSC was analyzed In the third chapter "Ways of improving marketing research in the context of managing the marketing activities of PJSC VF Ukraine" the application of innovative technologies within the scope of marketing research is considered, general recommendations for improving the process of conducting marketing research as a process of information collection and analysis are formed.
URI: http://local.lib/diploma/2024Kolesnikova.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnikova2024.pdf299,67 kBAdobe PDFView/Open
РЕФЕРАТ_Колеснікова А^.pdf473,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.