Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18020
Title: Удосконалення маркетингових комунікацій компанії Millhouse Logistics
Other Titles: Improvement of marketing communications for company Millhouse logistics
Authors: Кузьменко, K.P.
Citation: Кузьменко K.P. Удосконалення маркетингових комунiкацiй компанiї Millhouse Logistics: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Карина Русланiвна Кузьменко; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2024. - 91 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: комунікації
маркетингові комунікації
маркетинг
Millhouse Logistics
communications
marketing communications
marketing
Millhouse Logistics
Abstract: У роботі розглядаються теоретичниі та практичниі технології формування комплексу маркетингових комунікацій та функції і інструменти маркетингових комунікацій, оцінка ефективності комунікаційної компанії, проблеми формування маркетингових комунікацій і способи підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Методи дослідження включали аналіз, синтез, групування й порівняння, що дозволило глибоко вивчити сутність і функції маркетинових комунікацій компанії. Використано SWOT-аналіз для оцінки сильних та слабкх сторін компанії. Проаналізовано загальний, економічний та маркетинговий стан підприємства, наведенні графіки та таблиці, зроблені висновки на основі яких наведені рекомендації. Запропоновано використовувати таргетовану рекламу для підвищення прибутку та звернути увагу на нові інструменти реклами для привертання уваги цільової аудиторії та збільшення конверсії.Рекомендоване впровадженя логотипу компанії на всі транспортні засоби компанії
The work examines theoretical and practical technologies for the formation of a complex of marketing communications and the functions and tools of marketing communications, the evaluation of the effectiveness of a communications company, the problems of the formation of marketing communications and ways to increase the effectiveness of marketing communications. Research methods included analysis, synthesis, grouping and comparison, which allowed to deeply study the essence and functions of the company's marketing communications. SWOT analysis was used to assess the company's strengths and weaknesses. Author general, economic and marketing state of the enterprise is analyzed, graphs and tables are given, conclusions are drawn, based on which recommendations are given. The qualification work provides proposals for use of targeted advertising to increase profits and pay attention to new advertising tools to attract the attention of the target audience and increase conversion. Recommended implementation of the company logo on all company vehicles
URI: http://local.lib/diploma/2024Kuzmenko.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
реферат кузьменко.pdf237,67 kBAdobe PDFView/Open
Kuzmenko2024.pdf409,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.