Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18028
Назва: Маркетингова стратегія просування послуг мережевого підприємства в умовах конкурентного ринку: на прикладі ПП «КІМС»
Інші назви: Marketing strategy for the promotion of services of a network enterprise in the conditions of a competitive market: on the example of PE "KIMS"
Автори: Плахотнюк, В.В.
Бібліографічний опис: Плахотнюк В.В. Маркетингова стратегiя просування послуг мережевого пiдприємства в умовах конкурентного ринку: на прикладi ПП "KIMS": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Вiкторiя В'ячеславiвна Плахотнюк ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2024. - 81 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова стратегія
мережеве підприємство
конкурентний ринок
marketing strategy
network enterprise
competitive market
Короткий огляд (реферат): Об'єктом є ПП «КІМС». Метою є розробка конкурентної стратегії підприємства ПП «КІМС», пошук і впровадження оптимальних заходів по удосконаленню діяльності і отриманню найбільшого прибутку компанії. Завданнями є: - дослідження теоретичних основ формування конкурентної стратегії підприємства; - аналіз конкурентоспроможності компанії ПП «КІМС»; - аналіз основних економічних показників підприємства, з метою визначення фінансової положення підприємства для подальшого розгляду можливості впровадження заходів удосконалення; - виявлення за допомогою програмно-математичної моделі ефективних нововведень з метою підвищення конкурентоспроможності; - визначення економічної ефективності від впровадження розроблених заходів. Наукова новизна. Сформовані підходи до формування конкурентної стратегії для підприємств галузі побутових послуг для формування варіантів подальшого розвитку компанії. Практична значущість цієї роботи виражається в тому, що результати цього дослідження можуть бути використані для підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом удосконалення конкурентної стратегії, що, згодом, приведе до збільшення долі компанії на ринку побутових послуг і підвищення прибутковості.
The object is PE "KIMS". The goal is to develop a competitive strategy for the enterprise PE "KIMS", to find and implement optimal measures to improve the company's activities and obtain the greatest profit. The tasks are: - research of the theoretical foundations of the formation of the company's competitive strategy; - analysis of the competitiveness of the PE "KIMS" company; - analysis of the main economic indicators of the enterprise, in order to determine the financial position of the enterprise for further consideration of the possibility of implementing improvement measures; - identification of effective innovations with the help of a software-mathematical model in order to increase competitiveness; - determination of economic efficiency from the implementation of the developed measures. Scientific novelty. Formed approaches to the formation of a competitive strategy for enterprises in the field of household services for the formation of options for the further development of the company. The practical significance of this work is expressed in the fact that the results of this research can be used to increase the competitiveness of the enterprise by improving the competitive strategy, which will subsequently lead to an increase in the company's share in the household services market and increase in profitability.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Plahotniuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Plahotniuk2024.pdf502,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Плахотнюк Вікторія .pdf386,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.