Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопова, В.Р.-
dc.date.accessioned2024-07-30T08:19:11Z-
dc.date.available2024-07-30T08:19:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрокопова В.Р. Розробка маркетинговой стратегiї пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Вiкторiя Русланiвна Прокопова; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губерник. - ОНЕУ, 2024. - 94 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Prokopova.pdf-
dc.description.abstractМета даної кваліфікаційної роботи полягає у виявленні сучасних тенденцій розвитку туризму та досліджень як складової комплексу і інструментарію управлінню в туристичній сфері. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу системи управління на діяльність компанії «Море турів». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія «Море турів» та його конкурентне середовище. Завдання: 1. З’ясувати сутність та зміст поняття «система», становлення структурних відділів на підприємствах; дослідити проблеми стратегії у сучасному середовищі; розглянути різні концепції. Розглянути поняття та функції систем; 2. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано система управління діяльності компанії «Море турів» і розроблено проект впровадження ефективної системи управління для даного підприємства. Методи дослідження. У кваліфікаційної роботі використано аналітичний метод приen_US
dc.description.abstractThe purpose of this qualification work is to identify modern trends in the development of tourism and research as a component of the complex and tools of management in the tourism sphere. The subject of the research of the qualification work is the organizational mechanism of the influence of the management system on the activities of the company "More Tours". The object of research of the qualification work is the company "More Tours" and its competitive environment. Tasks: 1. To find out the essence and content of the concept of "system", the formation of structural departments at enterprises; to investigate the problems of strategy in the modern environment; consider different concepts. Consider concepts and functions of systemsThe scientific novelty of the qualification work is that for the first time the management system of the company "More Tours" was considered and analyzed, and a project for the implementation of an effective management system for this enterprise was developed. Research methods. In the qualification work, the analytical method was used-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристична галузьen_US
dc.subjectтуристична послугаen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectсуб’єкти туристичної діяльностіen_US
dc.subjectкон’юнктура ринкуen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectмаркетинговий інструментарійen_US
dc.subjectанкетуванняen_US
dc.subjectпоказникиen_US
dc.subjectтенденціїen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjecttourist industryen_US
dc.subjecttourist serviceen_US
dc.subjecttourist producten_US
dc.subjectsubjects of tourist activityen_US
dc.subjectmarket conditionsen_US
dc.subjectconsumersen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmarketing toolsen_US
dc.subjectquestionnairesen_US
dc.subjectindicatorsen_US
dc.subjecttrendsen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємстваen_US
dc.title.alternativeDevelopment of the enterprise's marketing strategyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopova2024.pdf499,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Прокопова Вікторія.pdf409,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.