Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18029
Назва: Розробка маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Development of the enterprise's marketing strategy
Автори: Прокопова, В.Р.
Бібліографічний опис: Прокопова В.Р. Розробка маркетинговой стратегiї пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Вiкторiя Русланiвна Прокопова; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губерник. - ОНЕУ, 2024. - 94 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туристична галузь
туристична послуга
туристичний продукт
суб’єкти туристичної діяльності
кон’юнктура ринку
споживачі
маркетингові дослідження
маркетинговий інструментарій
анкетування
показники
тенденції
маркетингова стратегія
tourist industry
tourist service
tourist product
subjects of tourist activity
market conditions
consumers
marketing research
marketing tools
questionnaires
indicators
trends
marketing strategy
Короткий огляд (реферат): Мета даної кваліфікаційної роботи полягає у виявленні сучасних тенденцій розвитку туризму та досліджень як складової комплексу і інструментарію управлінню в туристичній сфері. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу системи управління на діяльність компанії «Море турів». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія «Море турів» та його конкурентне середовище. Завдання: 1. З’ясувати сутність та зміст поняття «система», становлення структурних відділів на підприємствах; дослідити проблеми стратегії у сучасному середовищі; розглянути різні концепції. Розглянути поняття та функції систем; 2. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано система управління діяльності компанії «Море турів» і розроблено проект впровадження ефективної системи управління для даного підприємства. Методи дослідження. У кваліфікаційної роботі використано аналітичний метод при
The purpose of this qualification work is to identify modern trends in the development of tourism and research as a component of the complex and tools of management in the tourism sphere. The subject of the research of the qualification work is the organizational mechanism of the influence of the management system on the activities of the company "More Tours". The object of research of the qualification work is the company "More Tours" and its competitive environment. Tasks: 1. To find out the essence and content of the concept of "system", the formation of structural departments at enterprises; to investigate the problems of strategy in the modern environment; consider different concepts. Consider concepts and functions of systemsThe scientific novelty of the qualification work is that for the first time the management system of the company "More Tours" was considered and analyzed, and a project for the implementation of an effective management system for this enterprise was developed. Research methods. In the qualification work, the analytical method was used
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Prokopova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopova2024.pdf499,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Прокопова Вікторія.pdf409,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.