Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18030
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності суб’єкта сфери торгівлі на прикладі «ЛубниМаркет» (ФОП Копотун В.Д.)
Інші назви: Improving the marketing activity of a subject in the field of trade using the example of LubnyMarket (IE Kopotun V. D.)
Автори: Ревуцька, В.С.
Бібліографічний опис: Ревуцька В.С. Удосконалення маркетингової дiяльностi суб'єкта сфери торгiвлi на прикладi "ЛубниМаркет" (ФОП Копотун В.Д.): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Веронiка Сергiївна Ревуцька; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 81 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
Інтернет-магазин
економічна ефективність
удосконалення маркетингової діяльності
marketing
marketing activity
Internet-shop
economic efficiency
improvement of marketing activities
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі магазину роздрібної торгівлі технікою «ЛубниМаркет» (ФОП Копотун В.Д.). Охарактеризовано сутність та особливості маркетингу підприємств, виявлено принципи організації маркетингової діяльності; приділена увага методичним підходам до оцінювання маркетингової діяльності; охарактеризовано управління маркетинговою діяльністю та шляхи його удосконалення. Проведено організаційно-економічну характеристику «ЛубниМаркет» а саме проаналізовано динаміку зміни елементів обігових коштів магазина, динаміку складових власного та позичкового капіталу, досліджені показники рентабельності та ліквідності; проаналізований комплекс маркетингу «ЛубниМаркет», вивчено показники асортименту продукції, проведена оцінка ефективності управління маркетинговою діяльністю «Лубни Маркет» використовуючи SWOT-аналіз і STEP-аналіз. Розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності комунікацій та збільшення обсягів продажу за рахунок створення власного інтернет-магазину; запропоновано залучення маркетологів які будуть працювати «віддалено» .
The paper examines modern trends in improving marketing activities using the example of the LubnyMarket (FOP Kopotun V.D.) technology retail store. The essence and peculiarities of enterprise marketing are characterized, the principles of marketing activity organization are revealed; attention is paid to methodical approaches to the evaluation of marketing activities; management of marketing activity and ways of its improvement are characterized. The organizational and economic characteristics of "Lubny Market" were conducted, namely, the dynamics of changes in the elements of the store's working capital, the dynamics of the components of equity and loan capital, profitability and liquidity indicators were analyzed; the Lubny Market marketing complex was analyzed, the indicators of the product range were studied, and the effectiveness of the management of the marketing activities of Lubny Market was evaluated using SWOT analysis and STEP analysis. Recommendations have been developed to improve the effectiveness of communications and increase sales by creating your own online store; it is proposed to involve marketers who will work "remotely".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Revutska.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Revutska2024.pdf325,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Ревуцька_реферат.pdf485,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.