Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18031
Назва: Маркетингове дослідження комунікативної політики на прикладі компанії “КЕРНЕЛ”
Інші назви: Маркетингове дослідження комунікативної політики на прикладі компанії “КЕРНЕЛ”
Автори: Сапронова, С.Є.
Бібліографічний опис: Сапронова С.Є. Маркетингове дослiдження комунiкативної полiтики на прикладi компанiї "КЕРНЕЛ": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Софiя Євгенiївна Сапронова; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 104 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: комплекс маркетингу
управління комунікаційною політикою
маркетингова діяльність підприємств
complex marketing
management of communication policy
marketing activities of enterprises
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси аналізу удосконалення комунікативної політики компанії «Кернел» та розробки рекомендацій для його удосконалення. У роботі розглянуто сутність, принципи, інструменти та поняття «комунікативної політики підприємства», визначено важливість маркетингової стратегії як інструменту розвитку підприємства; надано методологію оцінювання ефективності управління складовою комплексу маркетингу на підприємстві. Надано характеристику організаційно-економічної складової маркетингової діяльності компанії «Кернел», проаналізовано основні складові маркетингового середовища компанії «Кернел», визначено основні характеристики комплексу комунікативної політики компанії «Кернел». Запропоновано шляхи удосконалення механізму ефективності комунікативної політики компанії «Кернел», визначено напрямки удосконалення маркетингової за допомогою участі у виставкових діяльностях, рекомендується використання TTL- комунікації, тобто діджитал-маркетинг для взаємодії з широким колом цільових аудиторій та підвищення впізнаваності бренду і лояльності споживачів до продукту за рахунок безкоштовної презентації корисного контенту. Запропоновано також pозробку кризового комунікаційного плану в умовах війни та співпрацю з місцевими громадами.
The bachelor's qualification work consists of three sections. The object of study - processes of analyzing the improvement of the communication policy of the "Kernel" company and developing recommendations for its improvement. The work examines the essence, principles, tools, and concept of "communicative policy enterprise", the importance of marketing strategy as a development tool is determined enterprises; a methodology for evaluating the effectiveness of management of the marketing complex component at the enterprise is provided. A description of the organizational and economic components of marketing activity is provided of the "Kernel" company, the main components of the "Kernel" company's marketing environment were analyzed, and the main characteristics of the "Kernel" company's communication policy complex were determined. Ways to improve the mechanism of the effectiveness of the communication policy of the "Kernel" company are proposed, the directions for improving the marketing through participation in exhibition activities are determined, the use of TTL communication, i.e. digital marketing for interaction with a wide range of target audiences and increasing brand recognition and consumer loyalty to the product is recommended account of free presentation of useful content. The development of a crisis communication plan in wartime and cooperation with local communities is also proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Sapronova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Диплом_Сапронова С.Є.pdf181,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Sapronova2024.pdf186,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.