Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18034
Назва: Організація маркетингової діяльності ПрАТ «Одеський завод радіально-свердлильних верстатів» та шляхи її удосконалення
Інші назви: Organization of marketing activities of PJSC "Odesa Plant of Radial Drilling Machines" and ways to improve it
Автори: Слободіна, Г.І.
Бібліографічний опис: Слободіна Г.І. Органiзацiя маркетингової дiяльностi ПрАТ "Одеський завод радiально-свердлильних верстатiв та шляхи її удосконалення: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ганна Iванiвна Слободiна; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 83 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
ефективність маркетингової діяльністі
служба маркетингу
стратегічний аналіз
marketing
marketing activity
effectiveness of marketing activities
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються особливості організації маркетингової діяльності на прикладі виробничого підприємства ПрАТ «ОЗРСВ». Розглянуто процес управління маркетингом на підприємстві; охарактеризовано особливості маркетингової стратегії як інструменту розвитку підприємства, виявлено принципи організації маркетингової діяльності; досліджені методи оцінки ефективності маркетингової діяльності. Проведено організаційно-економічну характеристику ПрАТ «ОЗРСВ» а саме проаналізовано динаміку зміни виручки від реалізації продукції, динаміку складових власного та позичкового капіталу, досліджені показники рентабельності; проаналізований комплекс маркетингу ПрАТ «ОЗРСВ»; вивчено показники асортименту продукції, проведена оцінка ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства використовуючи SWOT-аналіз, STEP-аналіз, БКГ-матриці, матриці GE-McKinsey, матриці SHELL/DPM. Розроблено рекомендації щодо створення служби маркетингу на підприємстві; запропоновано шляхи зниження витрат на маркетингову діяльність ПрАТ «ОЗРСВ».
The work examines the peculiarities of the organization of marketing activities on the example of the production enterprise PJSC "OZRSV". The process of marketing management at the enterprise is considered; the peculiarities of the marketing strategy as a tool for enterprise development are characterized, the principles of marketing activity organization are revealed; researched methods of evaluating the effectiveness of marketing activities. The organizational and economic characteristics of PJSC "OZRSV" were conducted, namely, the dynamics of changes in revenue from the sale of products, the dynamics of the components of equity and loan capital, profitability indicators were analyzed; analyzed the marketing complex of PJSC "OZRSV"; the indicators of the product range were studied, the evaluation of the effectiveness of the management of the marketing activities of the enterprise was carried out using SWOT analysis, STEP analysis, BKG-matrix, GE-McKinsey matrix, SHELL/DPM matrix. Recommendations for creating a marketing service at the enterprise have been developed; proposed ways to reduce costs for marketing activities of PJSC "OZRSV".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Slobodina.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Slobodina2024.pdf309,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Слободіна Ганна реферат.pdf492,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.