Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18036
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтупакова, А.С.-
dc.date.accessioned2024-07-30T11:08:20Z-
dc.date.available2024-07-30T11:08:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтупакова А.С. Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства АТ КБ "Приватбанк": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Сергiївна Ступакова; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2024. - 79 c.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18036-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості маркетингу АТ КБ “ПриватБанк”. Проаналізовано техніко-економічну діяльність АТ КБ “ПриватБанк”, його маркетингову діяльність та стан комунікаційної політики. Було досліджено сутність маркетингової політики комунікацій, класифікацію маркетингових комунікацій, описано їх складові, функції та підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій. Було проаналізовано техніко-економічну діяльність АТ КБ “ПриватБанк” та його маркетингову діяльність. Запропоновано покращити SMM-діяльність АТ КБ “ПриватБанк” за рахунок працевлаштування SMM-спеціаліста і закупівлі реклами у блогерів, а також зменшити відтік клієнтів та кількість негативних відгуків за рахунок працевлаштування менеджера по роботі з клієнтамиen_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects and features of marketing of JSC CB "PrivatBank". The technical and economic activities of JSC CB "PrivatBank", its marketing activities and the state of communication policy are analyzed. The essence of the marketing communications policy, classification of marketing communications, their components, functions and approaches to evaluating the effectiveness of marketing communications are studied. The technical and economic activities of JSC CB "PrivatBank" and its marketing activities were analyzed. It is proposed to improve the SMM activities of JSC CB "PrivatBank" by hiring an SMM specialist and purchasing advertising from bloggers, as well as to reduce customer outflow and the number of negative reviews by hiring a customer service manager.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectSMM-діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингова політика комунікаційen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectbanken_US
dc.subjectSMM activitiesen_US
dc.subjectmarketing communications policyen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій підприємства АТ КБ «Приватбанк»en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing communications of the enterprise of JSC CB "PrivatBank"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Ступакова (1).pdf181,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Stupakova.pdf1,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Stupakova.pdf1,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.