Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18036
Title: Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства АТ КБ «Приватбанк»
Other Titles: Improvement of marketing communications of the enterprise of JSC CB "PrivatBank"
Authors: Ступакова, А.С.
Citation: Ступакова А.С. Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства АТ КБ "Приватбанк": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Сергiївна Ступакова; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2024. - 79 c.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингові комунікації
банк
SMM-діяльність
маркетингова політика комунікацій
marketing
marketing communications
bank
SMM activities
marketing communications policy
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості маркетингу АТ КБ “ПриватБанк”. Проаналізовано техніко-економічну діяльність АТ КБ “ПриватБанк”, його маркетингову діяльність та стан комунікаційної політики. Було досліджено сутність маркетингової політики комунікацій, класифікацію маркетингових комунікацій, описано їх складові, функції та підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій. Було проаналізовано техніко-економічну діяльність АТ КБ “ПриватБанк” та його маркетингову діяльність. Запропоновано покращити SMM-діяльність АТ КБ “ПриватБанк” за рахунок працевлаштування SMM-спеціаліста і закупівлі реклами у блогерів, а також зменшити відтік клієнтів та кількість негативних відгуків за рахунок працевлаштування менеджера по роботі з клієнтами
The paper considers the theoretical aspects and features of marketing of JSC CB "PrivatBank". The technical and economic activities of JSC CB "PrivatBank", its marketing activities and the state of communication policy are analyzed. The essence of the marketing communications policy, classification of marketing communications, their components, functions and approaches to evaluating the effectiveness of marketing communications are studied. The technical and economic activities of JSC CB "PrivatBank" and its marketing activities were analyzed. It is proposed to improve the SMM activities of JSC CB "PrivatBank" by hiring an SMM specialist and purchasing advertising from bloggers, as well as to reduce customer outflow and the number of negative reviews by hiring a customer service manager.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18036
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат_Ступакова (1).pdf181,48 kBAdobe PDFView/Open
2024Stupakova.pdf1,8 MBAdobe PDFView/Open
2024Stupakova.pdf1,8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.