Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18037
Назва: Формування маркетингової стратегії розвитку ДП «Причорноморське державне регіональне геологічне підприємство»
Інші назви: Formation of the marketing strategy for the development of the SE "Black Sea State Regional Geological Enterprise
Автори: Тишкевич, Д.В.
Бібліографічний опис: Тишкевич, Д.В. Формування маркетингової стратегiї розвитку ДП "Причорноморське державне регiональне геологiчне пiдприємство": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Дар'я Вiталiївна Тишкевич ; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губерник . - ОНЕУ , 2024. - 101 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова стратегія
стратегічного управління
marketing
marketing strategy
strategic management
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – вивчення напрямків розробки стратегії розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання та вироблення методичних рекомендацій щодо удосконалення процесу стратегічного управління. Предметом дослідження є теоретичні аспекти та особливості розробки стратегії розвитку підприємства. Об'єктом дослідження є ДП «Причорноморське державне регіональне геологічне підприємство». Практична значущість одержаних результатів полягає у розробці стратегії розвитку підприємства на основі залучення нових клієнтів та впровадження високопродуктивної інноваційної техніки, застосування отриманих результатів дослідження і розроблених рекомендацій в діяльності ДП «Причорноморське державне регіональне геологічне підприємство» Робота складається зі вступу, 3 розділів, заключення і списку літератури.
The purpose of the work is to study directions for the development of an enterprise development strategy in modern economic conditions and to develop methodological recommendations for improving the process of strategic management. The subject of the study is the theoretical aspects and features of the development of the company's development strategy. The object of the study is the SE "Black Sea State Regional Geological Enterprise". The practical significance of the obtained results lies in the development of an enterprise development strategy based on the attraction of new customers and the introduction of high-performance innovative technology, the application of the obtained research results and developed recommendations in the activities of the SE "Black Sea State Regional Geological Enterprise" The work consists of an introduction, three sections, a conclusion and a list of references.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Tyshkevich.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tyshkevich2024.pdf745,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf593,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.