Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18038
Title: Сегментування ринку продуктів і послуг фінансової установи «Monobank» (на прикладі використання банківського продукту АТ «Універсал Банк»)
Other Titles: Segmentation of the market of products and services of the financial institution «Monobank» (on the example of using the banking product of JSC «Universal Bank»)
Authors: Чакір, М.С.
Citation: Чакір М.С. Сегментування ринку продуктiв i послуг фiнансової установи "Monobank" (на прикладi використання банкiвського продукту АТ "Унiверсал Банк"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Марiя Сергiївна Чакiр; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко . - ОНЕУ, 2024. - 73 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: сегментування ринку продуктів і послуг
комплекс маркетингу
фінансова установа «Monobank»
АТ «Універсал Банк»
market segmentation of products and services
marketing complex
financial institution «Monobank»
JSC «Universal Bank»
Abstract: У роботі визначено роль сегментування ринку продуктів і послуг, які використовуються підприємствами у своїй господарчій діяльності. Зроблено організаційно-економічну оцінку фінансової установи «Monobank»; проаналізовано маркетингове середовище фінансової установи; досліджено комплекс маркетингу фінансової установи «Monobank» та сегментування ринку продуктів і послуг фінансової установи «Monobank». Надано пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингу фінансової установи «Monobank». за якими було досліджено економічний ефект від впровадження.
The work defines the role of market segmentation of products and services used by enterprises in their economic activities. An organizational and economic assessment of the financial institution «Monobank» was made; the marketing environment of the financial institution was analyzed; the marketing complex of the financial institution «Monobank» and the market segmentation of products and services of the financial institution «Monobank» were investigated. Proposals for improving the marketing system of the financial institution «Monobank» were provided. according to which the economic effect of implementation was investigated.
URI: http://local.lib/diploma/2024Chakir.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chakir2024.pdf357,26 kBAdobe PDFView/Open
Реферат Чакір Марія Сергіївна.pdf145,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.