Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерненко, І.Ю.-
dc.date.accessioned2024-07-30T11:20:49Z-
dc.date.available2024-07-30T11:20:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧерненко І.Ю. Вивчення маркетингових стратегiй в автомобiльнiй промисловостi: переваги та недолiки рiзних стратегiй: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Iван Юрiйович Черненко ; наук. кер. Кирило Геннадiйович Васильченко. - ОНЕУ, 2024. - 96 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Chernenko.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто сутність та функції маркетингових досліджень у сучасних умовах господарювання; визначено роль маркетингових досліджень у системі управління підприємством, надано характеристику основним методам і підходам до проведення маркетингових досліджень; розкрито значення маркетингових досліджень для прийняття обґрунтованих стратегічних рішень та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано загальний, економічний та маркетинговий стан підприємства, наведенні графіки та таблиці, зроблені висновки на основі яких наведені рекомендації. Запропоновано впровадити системи інтегрованих маркетингових комунікаційних стратегій для вдосконалення роботи підприємстваen_US
dc.description.abstractThe work examines the essence and functions of marketing research in modern economic conditions; the role of marketing research in the enterprise management system is defined, the main methods and approaches to conducting marketing research are characterized; the importance of marketing research for making informed strategic decisions and increasing the effectiveness of the company's marketing activities is revealed. The general, economic and marketing state of the enterprise is analyzed, graphs and tables are presented, conclusions are drawn, based on which recommendations are given. It is proposed to introduce systems of integrated marketing communication strategies to improve the work of the enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectавтомобільна промисловістьen_US
dc.subjectрозвиток продуктуen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectклієнтозоровий підхідen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectаналіз ринкуen_US
dc.subjectспоживчі уподобанняen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.subjectautomotive industryen_US
dc.subjectproduct developmenten_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcustomer-oriented approachen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectmarket analysisen_US
dc.subjectconsumer preferencesen_US
dc.titleВивчення маркетингових стратегій в автомобільній промисловості: переваги та недоліки різних стратегійen_US
dc.title.alternativeStudy of marketing strategies in the automotive industry: advantages and disadvantages of different strategiesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernenko2024.pdf218,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
РЕФЕРАТ Черненко.pdf208,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.