Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18039
Назва: Вивчення маркетингових стратегій в автомобільній промисловості: переваги та недоліки різних стратегій
Інші назви: Study of marketing strategies in the automotive industry: advantages and disadvantages of different strategies
Автори: Черненко, І.Ю.
Бібліографічний опис: Черненко І.Ю. Вивчення маркетингових стратегiй в автомобiльнiй промисловостi: переваги та недолiки рiзних стратегiй: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Iван Юрiйович Черненко ; наук. кер. Кирило Геннадiйович Васильченко. - ОНЕУ, 2024. - 96 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингові стратегії
автомобільна промисловість
розвиток продукту
ціноутворення
просування
конкурентоспроможність
клієнтозоровий підхід
інновації
аналіз ринку
споживчі уподобання
marketing strategies
automotive industry
product development
pricing
promotion
competitiveness
customer-oriented approach
innovation
market analysis
consumer preferences
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто сутність та функції маркетингових досліджень у сучасних умовах господарювання; визначено роль маркетингових досліджень у системі управління підприємством, надано характеристику основним методам і підходам до проведення маркетингових досліджень; розкрито значення маркетингових досліджень для прийняття обґрунтованих стратегічних рішень та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано загальний, економічний та маркетинговий стан підприємства, наведенні графіки та таблиці, зроблені висновки на основі яких наведені рекомендації. Запропоновано впровадити системи інтегрованих маркетингових комунікаційних стратегій для вдосконалення роботи підприємства
The work examines the essence and functions of marketing research in modern economic conditions; the role of marketing research in the enterprise management system is defined, the main methods and approaches to conducting marketing research are characterized; the importance of marketing research for making informed strategic decisions and increasing the effectiveness of the company's marketing activities is revealed. The general, economic and marketing state of the enterprise is analyzed, graphs and tables are presented, conclusions are drawn, based on which recommendations are given. It is proposed to introduce systems of integrated marketing communication strategies to improve the work of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Chernenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernenko2024.pdf218,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
РЕФЕРАТ Черненко.pdf208,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.