Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18082
Назва: Оцінювання якості обслуговування при наданні послуг готельного господарства
Інші назви: Assessing the quality of service in the provision of hotel services
Автори: Коваленко, Л.І.
Бібліографічний опис: Коваленко Л.І. Оцiнювання якостi обслуговування при наданнi послуг готельного господарства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Лейла Iгорiвна Коваленко; наук. кер. Тетяна Анатолiвна Кундiловська. - ОНЕУ, 2024. - 60 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: готель
якість надання послуг
мотивація
споживач
персонал
кваліметрична оцінка
hotel business
service provision
motivation
consumer
staff
qualitative assessment
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес оцінювання якості обслуговування при наданні послуг готельного господарства. Предмет дослідження – науково-практичні питання впровадження заходів щодо підвищення якості обслуговування в готельному господарстві. Метою кваліфікаційної роботи є генерація шляхів підвищення якості обслуговування у готелі «Premier Palace Hotel». У роботі проаналізовано сутність та особливості якості надання послуг у готельних підприємствах, виявлені фактори формування якості надання послуг. Проведено аналіз організаційної структури та внутрішнього середовища готелю «Premier Palace Hotel». Визначено конкурентне середовище готелю «Premier Palace Hotel». Розроблено заходи, спрямовані на поліпшення якості обслуговування у готелі «Premier Palace Hotel». Надано економічне обґрунтування запропонованих заходів з метою вдосконалення якості послуг в готелі «Premier Palace Hotel».
The qualifying work consist an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the study is the process of assessing the quality of service in the provision of the hotel services. The subject of the research is scientific and practical issues of implementing measures to improve the quality of service in the hotel industry. The purpose of the qualification work is to generate ways to improve the quality of service at Premier Palace Hotel. The study analyzed the essence and features of the quality of service provision in hotel enterprises, identified the factors of formation of the quality of service provision. An analysis of the organization structure and internal environment of the Premier Palace Hotel was carried out. The competitive environment of the Premier Palace Hotel has been determined. Measures aimed at improving the quality of service at the Premier Palace Hotel have been developed. The economic justification of the proposed measures aimed at improving the quality of services at the Premier Palace Hotel was provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18082
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Коваленко.pdf536,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Kovalenko L.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.