Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулешова, Т.М.-
dc.date.accessioned2024-08-01T08:13:28Z-
dc.date.available2024-08-01T08:13:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКулешова Т.М. Маркетинговi комунiкацiї пiдприємства готельного господарства на прикладi ТОВ "Моцарт-Готель": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Тетяна Михайлiвна Кулешова ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна. - ОНЕУ, 2024. - 69 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18086-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єктом дослідження – є процес удосконалення маркетингових комунікацій підприємств готельного господарства. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення маркетингових комунікацій підприємств готельного господарства на прикладі готелю «Моцарт». Метою роботи є генерація шляхів удосконалення маркетингових комунікацій в готелі «Моцарт». У роботі проаналізовано діяльність готелю «Моцарт», виявлено її конкурентне становище та виокремлено слабкі сторони діяльності готелю у порівнянні з її конкурентами. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of improving marketing communications of hotel enterprises. The subject of the research is scientific and practical issues of improving marketing communications of hotel enterprises using the example of the Mozart Hotel. The purpose of the work is to generate ways to improve marketing communications at the Mozart Hotel. The work analyzes the activities of the Mozart Hotel, reveals its competitive position, and highlights the weak points of the hotel's activities compared to its competitors. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectготельне господарствоen_US
dc.subjectТОВ «Моцарт-Готель»en_US
dc.subjectпросування готельних послугen_US
dc.subjectбрендування та позиціонуванняen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjecthotel industryen_US
dc.subjectLLC "Mozart Hotel"en_US
dc.subjectpromotion of hotel servicesen_US
dc.subjectbranding and positioningen_US
dc.titleМаркетингові комунікації підприємства готельного господарства (на прикладі ТОВ «Моцарт-Готель»)en_US
dc.title.alternativeMarketing communications of a hotel business enterprise (on the example of the Mozart hotel)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Кулешова.pdf266,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Kuleshova.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.