Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18087
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаліков, А.Ю.-
dc.date.accessioned2024-08-01T08:18:53Z-
dc.date.available2024-08-01T08:18:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаліков А.Ю. Використання iнтернет-маркетингу для просування послуг пiдприємств готельного господарства на прикладi студентського табору "Економiст": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Артем Юрiйович Малiков; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова. - ОНЕУ, 2024. - 88 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18087-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто теоретичні питання стосовно просування готельних послуг за допомогою інструментів Інтернет-маркетингу. Надано характеристику готельного підприємства, видів та готельних послуг. Визначена характеристика Інтернет-маркетингу та його роль при просуванні послуг підприємств готельного господарства. Розглянута теоретична основа питання ефективності та доцільності використання інструментів Інтернет-маркетингу при просуванні готельних послуг, як в комплексі так і окремо. Висвітлено шляхи реалізації оперативного управління комунікаціями підприємств готельного господарства засобами Інтернет-маркетингу. Також здійснено аналіз організаційно-економічної характеристики студентського табору «Економіст». Досліджено стан використовуваних елементів комплексу маркетингу студентського табору «Економіст». Оцінено ефективності інструментів Інтернет-маркетингу в процесі просування послуг студентського табору «Економіст». На основі зробленого дослідження використовуваних інструментів Інтернет-маркетингу студентським табором сформульовано завдання щодо пропозиції вдосконалення застосування інструментів Інтернет-маркетингу в процесі просування послуг студентського табору «Економіст» та розрахунок їхньої доцільності.en_US
dc.description.abstractThe paper considers theoretical issues related to the promotion of hotel services using Internet marketing tools. The article describes a hotel enterprise, types and hotel services. The characteristics of Internet marketing and its role in promoting the services of hotel enterprises are defined. The theoretical basis for the efficiency and feasibility of using Internet marketing tools in the promotion of hotel services, both in the complex and separately, is considered. The ways of realisation of operational management of communications of hotel enterprises by means of Internet marketing are highlighted. An analysis of the organisational and economic characteristics of the student camp ‘Economist’ has been carried out. The status of the used elements of the marketing complex of the student camp ‘Economist’ is researched. The effectiveness of Internet marketing tools in the process of promoting the services of the student camp ‘Economist’ has been evaluated. On the basis of the study of the Internet marketing tools used by the student camp, tasks have been formulated to propose improvements in the use of Internet marketing tools in the process of promoting the services of the student camp ‘Economist’ and to calculate their feasibility-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготельне господарствоen_US
dc.subjectпідприємства готельного господарстваen_US
dc.subjectготельна послугаen_US
dc.subjectпросування готельних послугen_US
dc.subjectІнтернет-маркетинг у підприємствах готельного господарстваen_US
dc.subjectмаркетинговими комунікаціями в підприємствах готельного господарстваen_US
dc.subjectефективність інструментів Інтернет-маркетингуen_US
dc.subjecthotel industryen_US
dc.subjecthotel enterprisesen_US
dc.subjecthotel serviceen_US
dc.subjectpromotion of hotel servicesen_US
dc.subjectInternet marketing in hotel enterprisesen_US
dc.subjectmanagement of marketing communications in hotel enterprisesen_US
dc.titleВикористання Інтернет-маркетингу для просування послуг підприємств готельного господарства (на прикладі студентського табору «Економіст»)en_US
dc.title.alternativeApplying of Internet marketing for promotion of hotel services (on the example of the Economist student camp)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат - Маліков А.Ю.pdf592,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Malikov.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.