Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18090
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНевечеря, Г.С.-
dc.date.accessioned2024-08-01T10:18:41Z-
dc.date.available2024-08-01T10:18:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНевечеря Г.С. Монiторинг свiтового ринку готельних послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Ганна Сергiївна Невечеря . - ОНЕУ , 2024. - 75 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18090-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єктом дослідження – процес моніторингу світового ринку готельних послуг. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення діяльності готельної мережі «Business Regency Group». Метою роботи є генерація шляхів удосконалення діяльності готельної мережі «Business Regency Group». У роботі проаналізовано діяльність готельної мережі «Business Regency Group», виявлено її конкурентне становище та виокремлено слабкі сторони діяльності готельної мережі у порівнянні з її конкурентами. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходівen_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of monitoring the global market of hotel services. The subject of the study is the scientific and practical issues of improving the business of the "Business Regency Group" hotel chain. The purpose of the work is to generate ways to improve the business of the "Business Regency Group" hotel chain. The work analyzes the activities of the "Business Regency Group" hotel chain, reveals its competitive position, and highlights the weaknesses of the hotel chain in comparison with its competitors. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectякість послугen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectпідвищення якостіen_US
dc.subject«Дерибас»en_US
dc.subjectзадоволення гостейen_US
dc.subjectquality of servicesen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectquality improvementen_US
dc.subject"Derybas"en_US
dc.subjectguest satisfactionen_US
dc.titleМоніторинг світового ринку готельних послугen_US
dc.title.alternativeMonitoring of the world market of hotel servicesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Невечеря.pdf263,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Nevecheria.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.