Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18121
Назва: Управління маркетинговою діяльністю в сфері екскурсійного обслуговування (на прикладі громадського об’єднання «Центр культури вина Шабо»)
Інші назви: Improving the organization of providing excursion services at the tourism industry enterprises (on the example of the Shabo Wine Culture Center public association)
Автори: Александрова, І.О.
Бібліографічний опис: Александрова І.О. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю в сферi екскурсiйного обслуговування (на прикладi громадського об'єднання "Центр культури вина Шабо": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / I.О. Александрова; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова. - ОНЕУ, 2024. - 81 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: екскурсійна послуга
екскурсійний маркетинг
управління маркетингом в екскурсійній
ефективність екскурсійного маркетингу винний (виноробний) туризм
excursion service
excursion marketing
marketing management in excursion activities
effectiveness of excursion marketing
wine tourism
Короткий огляд (реферат): В роботі визначено теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю підприємств індустрії туризму, які спеціалізуються на екскурсійному обслуговуванні. Розглянуто поняття та особливості маркетингу екскурсійних послуг, а також визначено особливості управління маркетинговою діяльністю в сфері надання екскурсійних послуг та методи розрахунку ефективності такої діяльності. Надано організаційно-економічну характеристику діяльності громадського об’єднання «Центру культури вина Шабо» в структурі заводу з виробництва вина Шабо. Проаналізовано маркетингову діяльність Центру, проведено дослідження його маркетингового середовища. Надано рекомендації щодо створення системи управління маркетинговою діяльністю в сфері надання екскурсійних послуг на прикладі Центру культури вина Шабо. Запропоновано програму просування послуг Центру та представлено її економічне обґрунтування
The qualifying work for obtaining an educational bachelor's degree in specialty 242 "Tourism" for educational program "Economy and organization of tourist activities". Odessa National Economic University, Odessa, 2024 Diploma thesis identifies the theoretical principles of management of marketing activities of enterprises of the tourism industry, which specialize in excursion services. The concepts and features of excursion services marketing are considered, as well as the features of management of marketing activities in the field of excursion services and methods of calculating the effectiveness of such activities are defined. The organizational and economic characteristics of the activity of the public association "Centre of Shabo Wine Culture" in the structure of the Shabo wine production plant are given. The Center's marketing activities were analyzed, and its marketing environment was researched. Recommendations on creating a marketing activity management system in the field of providing excursion services based on the example of the Shabo Wine Culture Center are provided. The Center's service promotion program is proposed and its economic rationale is presented
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Alexandrova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Александрова.pdf561,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Alexandrova2024.pdf471,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.