Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШелковенко, В.С.-
dc.date.accessioned2024-08-06T11:12:21Z-
dc.date.available2024-08-06T11:12:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШелковенко, В.С. Шляхи пiдвищення ефективностi функцiонування туристичного пiдприємства в франчайзинговiй мережi (на прикладi туристичної агенцiї "Поїхали з нами") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Веронiка Сергiївна Шелковенко ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова . - ОНЕУ , 2024. - 75 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18134-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено поняття ефективність туристичного підприємства у франчайзинговій мережі, розглянуто сутність франчайзингової форми ведення бізнесу та визначено методи та показники оцінювання ефективності. Проведено дослідження діяльності туристичної агенції «Поїхали з нами», а також оцінено ефективність діяльності підприємства в мережі. На основі трендів розвитку світових франчайзингових мереж, запропоновано наступні рекомендації оптимізації діяльності туристичного агентства: - впровадження менеджера з навчання персоналу; - розробити та впровадити план регулярного навчання та перепідготовки персоналу за різними туристичними напрямками з урахуванням змін попиту; - заохочувати самостійне навчання та саморозвиток; - використовувати систему мотивації, яка стимулює творчий підхід до роботи.en_US
dc.description.abstractIn the qualification work, the concept of the efficiency of a tourist enterprise in a franchise network was investigated, the essence of the franchise form of business was considered, and methods and indicators of efficiency evaluation were determined. A study of the activities of the travel agency "Go with us" was conducted, and the effectiveness of the company's activities in the network was also evaluated. Based on trends in the development of global franchise networks, the following recommendations for optimizing the activities of a travel agency are proposed: - introduction of a personnel training manager; - develop and implement a plan for regular training and retraining of personnel in various tourist destinations, taking into account changes in demand; - to encourage independent learning and self-development; - use a motivation system that stimulates a creative approach to work.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичне агентствоen_US
dc.subjectфранчайзинг в туризміen_US
dc.subjectфранчайзингова туристична мережаen_US
dc.subjectефективність функціонування туристичної агенціїen_US
dc.subjectефективність функціонування туристичної агенції у франчайзинговій мережіen_US
dc.subjecttravel agencyen_US
dc.subjectfranchising in tourismen_US
dc.subjectfranchise travel networken_US
dc.subjectefficiency of travel agency functioningen_US
dc.subjectefficiency of travel agency in franchise networken_US
dc.titleШляхи підвищення ефективності функціонування туристичного підприємства в франчайзинговій мережі (на прикладі туристичної агенції «Поїхали з нами»)en_US
dc.title.alternativeWays for improving the efficiency of a tourist enterprise operation in a franchise network (on the example of the travel agency «Come with us»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Шелковенко В.С.pdf504,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Shelkovenko V.pdf2,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.