Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГребенкін, М.С.-
dc.date.accessioned2024-08-08T06:52:51Z-
dc.date.available2024-08-08T06:52:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГребенкін М.С. Пiдвищення Iмiджу ТОВ "СIЛЬПО-ФУД" в сучасних умовах господарювання: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка пiдприємства та органiзацiї пiдприємницької дiяльностi / Максим Сергiйович Гребенкiн ; наук. кер. Галина Володимирiвна Кошельок. - ОНЕУ, 2024. - 67 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Hrebenkin.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти теоретичні основи формування та підтримки іміджу підприємства, економічна сутність іміджу, особливості складових формування іміджу торговельних підприємств. Проаналізовано забезпеченість іміджу товариства, надана оцінка іміджу за фінансово-економічними показниками підприємства, надана характеристика ТОВ «Сільпо- Фуд» і його основних показників діяльності. Запропоновано заходи щодо підвищення іміджу товариства, а саме за рахунок впровадження сканера штрих-коду в діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» для підвищення іміджу підприємства; проведення екскурсій в ТОВ «Сільпо Фуд» з метою знайомства з діяльністю товариства, його партнерами-виробниками, підвищення лояльності клієнтів, підвищення продажів, спілкування з клієнтами, створення спільноти.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of the theoretical foundations of the formation and maintenance of the image of the enterprise, the economic essence of the image, the peculiarities of the components of the formation of the image of trade enterprises. The security of the company's image was analyzed, an image assessment was provided based on the company's financial and economic indicators, and the characteristics of Silpo-Food LLC and its main performance indicators were provided. Measures to improve the company's image are proposed, namely through the implementation of a barcode scanner in the activities of Silpo-Food LLC to improve the company's image; holding excursions at Silpo Food LLC with the purpose of getting to know the activities of the company, its manufacturing partners, increasing customer loyalty, increasing sales, communicating with customers, creating a community-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectпідвищенняen_US
dc.subjectатрибутen_US
dc.subjectзаходиen_US
dc.subjectспостереженняen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectattributeen_US
dc.subjectmeasuresen_US
dc.subjectobservationen_US
dc.titleПідвищення іміджу ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» в сучасних умовах господарюванняen_US
dc.title.alternative“Improving the image of LLC "SILPO-FOOD" in modern business conditionsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrebenkin2024.pdf591,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гребенкін_реферат.pdf546,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.