Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринкевич, А.В.-
dc.date.accessioned2024-08-09T08:02:00Z-
dc.date.available2024-08-09T08:02:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГринкевич А.В. Удосконалення маркетингових комунiкацiй "Смажимо каву в Одесi": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Артем Володимирович Гринкевич ; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська . - ОНЕУ , 2024. - 93 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Hrynkevych.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємстві. Дано характеристику інструментам маркетингових комунікацій та визначено методи оцінки ефективності використання маркетингових комунікацій на підприємстві. Проаналізовано загальну організаційно-економічну характеристику «Смажимо каву в Одесі»; проаналізовано стан маркетингових комунікацій підприємства. Запропоновано впровадження бонусної програми та оптимізацію стратегії комунікацій у соціальних мережах та розраховано економічний та комунікативний ефект.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of marketing communications at the enterprise. The characteristics of marketing communications tools are given and the methods of evaluating the effectiveness of the use of marketing communications at the enterprise are defined. The general organizational and economic characteristics of "Let's roast coffee in Odessa" are analyzed; the state of the company's marketing communications was analyzed. The introduction of the bonus program and the optimization of the communication strategy in social networks are proposed, and the economic and communicative effect is calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subject«Смажимо каву в Одесі»en_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectудосконалення маркетингових комунікаційen_US
dc.subjectоцінка ефективностіen_US
dc.subjectкав’ярняen_US
dc.subject«Smazhymo kavu v Odesi»en_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing communications improvementen_US
dc.subjectperformance evaluationen_US
dc.subjectcoffee shopen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій «Смажимо каву в Одесі»en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing communications for «Smazhymo kavu v Odesi»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrynkevych2024.pdf517,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Гринкевич Артем .pdf475,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.